Spring naar bijdragen

verknipte skol reklame


rien1959

Aanbevolen berichten

De laatste weken op mijn werk zijn erg zwaar en soms vraag ik me af waarom ik daar eigenlijk nog werk.

Maar goed, om eens afleiding te hebben besloot ik om weer eens te gaan knippen en plakken.

In mijn archieven vond ik de Skol International Beer reklame die is ingezongen door Patricia Paay.

Na vele uren van tobben kwam er uiteindelijk deze instrumentale versie uit.

Skol International instrumentaal verknipt : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-7FINVC6TPUSN.mp3

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het compliment, Harm.

Ik kreeg het gisteravond maar niet naar mijn zin en op een gegeven ogenblik heb ik het maar aan de kant gezet.

Vanmiddag opnieuw begonnen en na 10 minuten was het ineens voor elkaar.

Eens kijken of ik nog meer leuke dingen kan vinden.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de single vorig jaar aan museum RockArt geschonken. Ik weet niet meer wat er op de achterkant stond.

een scan heb ik nog wel van de single die ik in Apeldoorn kocht in een kringloop winkel.

En onze Harm ten Brink wilde van mij zittend op de Puch een foto maken.

foto 2: ©g Harm ten Brink

Juul

Zcqm3nlsTWN.jpg

jlQuSIAY.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, en hier was de foto net genomen.

wbzkKY.jpg

@Martin : Ik zat jouw upload te beluisteren en schoot aan het einde keihard in de lach !

Het leek meneer de Groot wel die even de naald van de plaat roste.

Maar wel een leuk plaatje. Jammer van de spetters.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik effe gemist. Sorry.

Juul

Geen reden om sorry te zeggen, Juul. Jouw reactie was juist heel alert, want ik zoek inderdaad een goede versie van de instrumentale B-kant. Al weet ik niet helemaal zeker of het wel de B-kant van deze single is. In ieder geval gaat het om dit nummer:

http://www38.zippyshare.com/v/1768414/file.html

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het restauratie probeersel van Juul ben ik ook eens wat gaan proberen.

In een verborgen hoekje van mijn computer vond ik nog wat software die ik al lang had, maar nooit gebruikte.

Het is speciaal gemaakt voor restauraties dus toch maar eens geprobeerd.

Na wat gerommel met instellingen kwam er een aardig resultaat uit.

Volgens de software zijn er 9166 klikjes weg gehaald !

Daarna nog maar eens door de Mixcraft molen gedraaid en als tussen resultaat is er dit uit gekomen :

Skol B-kant 1e probeersel : http://www.mediafire.com/?v0n99hencbf7ck3

Morgen zal ik nog eens verder proberen wat die software nog meer kan repareren.

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap resultaat Rien! Zo helder heb ik hem nooit eerder gehoord. In 1978 begon ik met een schoolvriendje dat een studiootje op zolder had, met het maken van 'radioprogramma's'. We waren beiden amper tien jaar oud (!) en het resultaat leek nog het meest op de Dik Voormekaar Show. Maar wel met andere typetjes en een andere tune, te weten deze. Hij kraakte vanaf het begin al en dat je er 9166 klikjes hebt uitgefilterd verbaast me eigenlijk niets. Wat hebben we dat ding vaak gedraaid!

Dat vriendje heeft het overigens nog ver geschopt in radioland: via o.a. Omroep Zeeland, Omroep Flevoland (waar Marc van Amstel zijn baas was) en Omroep Gelderland kwam hij begin deze eeuw bij de NOS terecht, waar hij een paar jaar nieuwslezer was. Daarna werkte hij nog even bij het ANP en had toen helemaal zijn broek vol van de media. Nu is hij IT'er. Het kan verkeren...

Zijn naam: Patrick Crooijmans http://nl.linkedin.com/in/patrickcrooijmans

Ik zal hem deze opgepoetste versie mailen. Het was immers zijn plaatje dat hij een jaar of tien geleden voor mij op MD zette.

Véél dank!!

Martin

Nb. Welk programma heb je eigenlijk gebruikt? Want zoals ze in Zeeuws Vlaanderen (wij woonden in Sluis) nog altijd zeggen: Mok ok he (moet ik ook hebben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het restauratie probeersel van Juul ben ik ook eens wat gaan proberen.

In een verborgen hoekje van mijn computer vond ik nog wat software die ik al lang had, maar nooit gebruikte.

Het is speciaal gemaakt voor restauraties dus toch maar eens geprobeerd.

Na wat gerommel met instellingen kwam er een aardig resultaat uit.

Volgens de software zijn er 9166 klikjes weg gehaald !

Daarna nog maar eens door de Mixcraft molen gedraaid en als tussen resultaat is er dit uit gekomen :

Skol B-kant 1e probeersel : http://www.mediafire.com/?ck26scneg01qg2m

Morgen zal ik nog eens verder proberen wat die software nog meer kan repareren.

Rien

Rien,

Niks meer aan doen. Is mooi zo!

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.