Geplaatst 18 juli 201213 jr. Beste mensen, Deze CD, Veronica & WABC en het verhaal van hun jingles, vond ik voor dat ik de doos met oude dingen weg wilde gooien. Je kan namelijk niet alles bewaren. Dit is een documentaire over de jinglecultuur aan beide zijde van de oceaan. Aldus Jelle Boonstra die dit presenteerdt. Het is een leuke docu. Ik zelf heb deze CD nooit in de verkoop gezien. Mijn vraag is kan ik deze CD ter downloading aanbieden in het cafe? Ik bedoel inverband met rechten etc. Duration is 66 Minuten . Kent iemand deze CD? This time with Kind regards Dyo Aussieland
Geplaatst 18 juli 201213 jr. Ik ken hem en heb 'em ook. Als je het netjes wilt doen zou ik even Jelle vragen. Als je mij even mailt heb ik z'n mail. Maar Jelle leest hier ook denk ik. Juul
Geplaatst 20 juli 201213 jr. De cd is ooit aan geboden door Jelle op de radio dag en aantal jaren geleden,ik heb hem ook. Vraag het maar aan Jelle,of je hem mag plaatsen. Mart538
Geplaatst 21 juli 201213 jr. Beste mensen, Deze CD, Veronica & WABC en het verhaal van hun jingles, vond ik voor dat ik de doos met oude dingen weg wilde gooien. Je kan namelijk niet alles bewaren. Dit is een documentaire over de jinglecultuur aan beide zijde van de oceaan. Aldus Jelle Boonstra die dit presenteerdt. Het is een leuke docu. Ik zelf heb deze CD nooit in de verkoop gezien. Mijn vraag is kan ik deze CD ter downloading aanbieden in het cafe? Ik bedoel inverband met rechten etc. Duration is 66 Minuten . Kent iemand deze CD? This time with Kind regards Dyo Aussieland Ik ken deze CD niet. Zou 'm graag willen horen, mits JB hier geen bezwaar tegen maakt. Simon
Geplaatst 22 juli 201213 jr. Ik heb wel een vergelijkbare opname. De Jingle story o.a. WABC en Veronica en RNI. Het was een programma van Jelle Boonstra van het Jingle Genootschap. Deze opname, een zendlijn registratie, is van 26 augustus 1999 toen we weer eens met Veronica uitzonden op 1224 kHz. Met als motto "14 jaar toonaangevend". Te horen zijn behalve "verteller" Jelle Boonstra, Ren Groot (directeur TopFormat) en mede forum lid en oud RNI man Hans Hogendoorn. Ik introduceer in het begin. Juul Opname: © Stichting Norderney & Jelle Boonstra http://www24.zippyshare.com/v/55251606/file.html Ik kwam net nog een filmpje tegen dat Ben Meijering heeft samengesteld n.a.v. boven genoemd programma. Ik weet niet of Ben op dit forum actief is maar de credits gaan naar hem. Waarvan akte. En oh ja, studio "Jules", dat was het bedrijf van Jules Stevenhage in Hilversum. Dit om verwarring te voorkomen.
Geplaatst 23 juli 201213 jr. Juul, Bij ruimte gebrek voor hitorische spullen, bij mij kan je altijd terecht. Ad weet wat het is.
Geplaatst 23 juli 201213 jr. Juul, Bij ruimte gebrek voor hitorische spullen, bij mij kan je altijd terecht. Ad weet wat het is. dag Ruud, Ik snap je antwoord niet..................want waar antwoord je op? Juul
Geplaatst 25 juli 201213 jr. Ik heb wel een vergelijkbare opname. De Jingle story o.a. WABC en Veronica en RNI. Het was een programma van Jelle Boonstra van het Jingle Genootschap. Deze opname, een zendlijn registratie, is van 26 augustus 1999 toen we weer eens met Veronica uitzonden op 1224 kHz. Met als motto "14 jaar toonaangevend". Te horen zijn behalve "verteller" Jelle Boonstra, Ren Groot (directeur TopFormat) en mede forum lid en oud RNI man Hans Hogendoorn. Ik introduceer in het begin. Juul Opname: © Stichting Norderney & Jelle Boonstra http://www24.zippyshare.com/v/55251606/file.html Ik kwam net nog een filmpje tegen dat Ben Meijering heeft samengesteld n.a.v. boven genoemd programma. Ik weet niet of Ben op dit forum actief is maar de credits gaan naar hem. Waarvan akte. En oh ja, studio "Jules", dat was het bedrijf van Jules Stevenhage in Hilversum. Dit om verwarring te voorkomen. Juul, (en Jelle als je meeleest) Ik heb met heel veel plezier naar die uitzending geluisterd. Leerzaam ook. Het zou leuk zijn als er een vervolg komt, maar dan over de Veronica jingle periode na 1974, maar daar gaat de Stichting Norderney natuurlijk niet over.. Groeten Simon PS: Hoeveel sigarenas zit er inmiddels in dat mengpaneel :)
Geplaatst 1 augustus 201213 jr. Auteur Hallo collectors, Heb contact gehad (met dank aan Juul) met Jelle Boonstra en hij is zo vriendelijk om toestemming te geven voor het plaatsen van de Veronica & WABC CD opnamen. Op verzoek is het in mone en in FM quality. Geniet er maar van. http://www34.zippyshare.com/v/85313631/file.html PS heeft iemand een copietje van de cover(back en front en index) Dyo Aussieland
Geplaatst 1 augustus 201213 jr. dag Ruud, Ik snap je antwoord niet..................want waar antwoord je op? Juul Op het weggooien van zaken wegens ruimtegebrek, zoals je melde in eerder bericht.
Geplaatst 1 augustus 201213 jr. Hallo collectors, Heb contact gehad (met dank aan Juul) met Jelle Boonstra en hij is zo vriendelijk om toestemming te geven voor het plaatsen van de Veronica & WABC CD opnamen. Op verzoek is het in mone en in FM quality. Geniet er maar van. http://www34.zippyshare.com/v/85313631/file.html PS heeft iemand een copietje van de cover(back en front en index) Dyo Aussieland Ik heb de CD ook en ik weet niet of ik versie 2 heb maar heb wel de inlays. http://www12.zippyshare.com/v/77756872/file.html Juul
Geplaatst 1 augustus 201213 jr. Voor de wereldomroep maakte Jelle een speciale versie uitgezonden op 26-02-1996. Die is te downloaden via de wereldomroep website. Niels Medianetwork RNW over jingles.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.