Geplaatst 27 juli 201213 jr. Vanavond wilde ik luisteren naar Roger Day op BBC Radio Kent via mijn internet radio . Ik krijg nu een bandje te horen dat zegt dat dit station niet in mijn land te ontvangen is . Weet iemand wat er opeens veranderd is ? Ik luister met een Logitech Squeeze Box . De nationale BBC stations werken wel . Heel vreemd , maar voor mij als Anglofiel heel vervelend . Wim
Geplaatst 27 juli 201213 jr. Ik weet niet hoe het met een squeezebox zit en met de lokale stations, maar als ik via de website luister heb ik ook wel eens gehad dat ik niet mocht luisteren. Als ik dan een (willekeurige) engelse postcode invulde werkte het wel. (maar dat zal wel niet met zo'n squeezebox werken ben ik bang)
Geplaatst 28 juli 201213 jr. Net even geprobeerd (Guernsey, heel klein, en London 94,9, heel groot) , maar lukt inderdaad niet. 5 Extra Olympic loopt vast. 5Live zelf doet het wel.
Geplaatst 29 juli 201213 jr. Heeft te maken met de rechten van de Olympische Spelen. Wanneer deze voorbij zijn is alles hopelijk weer normaal. Op Engelse fora wordt er uitgebreid over gepraat.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.