Geplaatst 4 augustus 201213 jr. Hierbij een montage van de jingles die Top Format in 1992 maakte voor RTL Radio (Het station van de sterren). Het pakket is oorspronkelijk van JAM. Montage - JIngles RTL - Het station van de sterren De zender sloeg niet aan bij de luisteraars, waarna het format en de naam in 1993 werd gewijzigd in Happy RTL en daarna in 1994 in RTL Rock Radio. Het pakket Mile High van JAM waarop de jingles werden ingezongen was eigenlijk een country-pakket. Groet, Peter
Geplaatst 4 augustus 201213 jr. In mijn herinnering werd RTL Radio in 1993 Happy RTL en in 1994 werd het weer veranderd in RTL Rock Radio. Groeten Arnold.
Geplaatst 4 augustus 201213 jr. Auteur @Arnold: Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Het is toch al weer bijna 20 jaar geleden. Ik heb het originele bericht aangepast. Groet, Peter
Geplaatst 27 oktober 201213 jr. Auteur Hierbij een montage van de resings die Top Format in 1993 maakte toen RTL Radio veranderde in Happy RTL. Top Format - Happy RTL - JAM Mile High - Resing - 1993 Groet, Peter
Geplaatst 27 oktober 201213 jr. En een aanvulling hierop met de Happy RTL Top 40 jingles (in een jinglemix): http://www.sendspace.com/file/82xqep Groet, Frits
Geplaatst 28 oktober 201213 jr. Hierbij een montage van de jingles die Top Format in 1992 maakte voor RTL Radio (Het station van de sterren). Het pakket is oorspronkelijk van JAM. Montage - JIngles RTL - Het station van de sterren De zender sloeg niet aan bij de luisteraars, waarna het format en de naam in 1993 werd gewijzigd in Happy RTL en daarna in 1994 in RTL Rock Radio. Het pakket Mile High van JAM waarop de jingles werden ingezongen was eigenlijk een country-pakket. Groet, Peter Hi, dank je wel voor het beschikbaar stellen van deze jingles, maar is het mogelijk deze nog een keer te uploaden, als ik op de link klik krijg ik de upload pagina van mijnbestand.
Geplaatst 28 oktober 201213 jr. Auteur Hierbij de demo van Happy RTL die voor potentiële adverteerders werd gemaakt: Demo Happy RTL voor adverteerders Groet, Peter
Geplaatst 28 oktober 201213 jr. Auteur Nog een paar RTL Classic Hits jingles uit 1992: RTL Classic Hits - 1992 Groet, Peter
Geplaatst 3 november 201213 jr. Dank voor dit moois. Ik kan echt genieten van deze kwalitatieve jingles. Helaas hoor je teveel jingles die dit hoogstaande niet kunnen halen, maar misschien ben ik wel teveel JAM fan:-)
Geplaatst 28 november 20232 jr. Zou iemand bovenstaande jingles opnieuw kunnen uploaden, alsjeblieft? Alvast heel erg bedankt! 😀
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.