Geplaatst 18 augustus 201213 jr. Auteur Op een oude LP met productiemuziek die ik ooit eens op een DAT-je heb gezet, kwam ik deze track tegen waar ik zelf de titel "Come to Marlboro Country" bij heb gezet. Herkent iemand het als muziek uit een reclame van Marlboro? Het heeft veel weg van "Magnificent Seven", alleen het einde is iets anders. Er is ook nog een lange uitvoering van het nummer van 2 minuut 35. Mocht iemand daar interesse in hebben, dan wil ik die ook wel op het formum plaatsen. LP Network - Come to Marlboro Country.mp3 Groet, Ger
Geplaatst 18 augustus 201213 jr. Op een oude LP met productiemuziek die ik ooit eens op een DAT-je heb gezet, kwam ik deze track tegen waar ik zelf de titel "Come to Marlboro Country" bij heb gezet. Herkent iemand het als muziek uit een reclame van Marlboro? Het heeft veel weg van "Magnificent Seven", alleen het einde is iets anders. Er is ook nog een lange uitvoering van het nummer van 2 minuut 35. Mocht iemand daar interesse in hebben, dan wil ik die ook wel op het formum plaatsen. LP Network - Come to Marlboro Country.mp3 Groet, Ger
Geplaatst 19 augustus 201213 jr. Toen ik deze track jaren geleden voor het eerst hoorde had ik ook meteen het gevoel van Malboro County. De naam van de track is Movement II (Western) en komt van de Network library. De track staat op CD 45 - Specialty De omschrijving van de track is: A western panorama of progress with the spirit, pride and steength of the new frontier. Volgens mij heeft Top Format de track gebruikt in 1 van de demo's die op cassette werden uitgebracht. Groet, Peter
Geplaatst 19 augustus 201213 jr. Toen ik deze track jaren geleden voor het eerst hoorde had ik ook meteen het gevoel van Malboro County. De naam van de track is Movement II (Western) en komt van de Network library. De track staat op CD 45 - Specialty De omschrijving van de track is: A western panorama of progress with the spirit, pride and steength of the new frontier. Volgens mij heeft Top Format de track gebruikt in 1 van de demo's die op cassette werden uitgebracht. Groet, Peter
Geplaatst 19 augustus 201213 jr. url: http://bars.rug.nl/download/b8481439dca1570d bestandsnaam : Cable_One_1988_1700-1800-BennyBrown-MFMC-firstShow.mp3 bestandsgrootte: 135MB beschikbaar tot: 2012-09-02 speciaal voor Juul ( en alle anderen)
Geplaatst 19 augustus 201213 jr. url: http://bars.rug.nl/download/b8481439dca1570d bestandsnaam : Cable_One_1988_1700-1800-BennyBrown-MFMC-firstShow.mp3 bestandsgrootte: 135MB beschikbaar tot: 2012-09-02 speciaal voor Juul ( en alle anderen)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.