Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Dof geluid op Gold via 603 khz

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Ik luister regelmatig naar Gold uit Engeland die hier op 603 khz erg goed te ontvangen is . Het gekke is dat ik sinds een paar dagen

een heel slecht dof geluid hoor op dit signaal . Het komt niet door mijn radio , want andere middengolf zenders komen goed door .

Heeft iemand enig idee hoe dit komt ?

Ik heb trouwens al een tijdje een raar gevoel bij luisteren naar Engelse zenders want de middengolf zender van BBC Radio Kent

laat een bandje horen waarmee ze aangeven dat je ze alleen via FM kan horen .

Wij mogen hier op het continent schijnbaar niets meer horen .

Heel vreemd !!

Geplaatst

Ik luister regelmatig naar Gold uit Engeland die hier op 603 khz erg goed te ontvangen is . Het gekke is dat ik sinds een paar dagen

een heel slecht dof geluid hoor op dit signaal . Het komt niet door mijn radio , want andere middengolf zenders komen goed door .

Ik heb trouwens al een tijdje een raar gevoel bij luisteren naar Engelse zenders want de middengolf zender van BBC Radio Kent

Heel vreemd !!

Geplaatst

Heel vreemd !!

Dag Wim,

als mensen schrijven "hier" ben ik altijd zo benieuwd waar "hier" is.

Ja, ik blijf zendamateur........

Juul

Geplaatst

Heel vreemd !!

Dag Wim,

als mensen schrijven "hier" ben ik altijd zo benieuwd waar "hier" is.

Ja, ik blijf zendamateur........

Juul

Geplaatst
  • Auteur

Ha ha , ja natuurlijk , moest ik even zeggen . " Hier " is Zwijndrecht , vlakbij Dordrecht . En die 603 komt tegenwoordig zo goed door omdat zenders

erom heen verdwenen zijn .

Geplaatst
  • Auteur

Ha ha , ja natuurlijk , moest ik even zeggen . " Hier " is Zwijndrecht , vlakbij Dordrecht . En die 603 komt tegenwoordig zo goed door omdat zenders

Geplaatst

Ok Wim,

dank je. Ik zal straks hier in Voorthuizen ( Veluwe) eens proberen.

Juul

Geplaatst

Ok Wim,

dank je. Ik zal straks hier in Voorthuizen ( Veluwe) eens proberen.

Juul

Geplaatst

Gaat niet goed met die zender.

Ik was even op de afsluitdijk, daar komt veel Engels spul goed door, maar 603 was inderdaad helemaal van slag.

Hitte probleemje?

Geplaatst

Gaat niet goed met die zender.

Ik was even op de afsluitdijk, daar komt veel Engels spul goed door, maar 603 was inderdaad helemaal van slag.

Hitte probleemje?

Geplaatst
  • Auteur

Ik had zelf een berichtje geplaatst op hun Facebook. Iemand daar zei daarop dat het inderdaad met de warmte te maken heeft.

Nou ben ik niet technisch , maar waarom deze zender wel slecht en alle andere middengolf zenders prima ?

Geplaatst
  • Auteur

Ik had zelf een berichtje geplaatst op hun Facebook. Iemand daar zei daarop dat het inderdaad met de warmte te maken heeft.

Nou ben ik niet technisch , maar waarom deze zender wel slecht en alle andere middengolf zenders prima ?

Geplaatst

Ik ben net terug uit de UK en heb de hele vakantie naar Gold op de 945 geluisterd, klonk goed helder. Op de weg terug naar Dover heb ik ook de 603 aan gehad, die was niet om aan te horen, erg dof.

Geplaatst

Ik ben net terug uit de UK en heb de hele vakantie naar Gold op de 945 geluisterd, klonk goed helder. Op de weg terug naar Dover heb ik ook de 603 aan gehad, die was niet om aan te horen, erg dof.

Geplaatst

Beetje vreemd inderdaad Wim.

Juul

Geplaatst

Beetje vreemd inderdaad Wim.

Juul

Geplaatst

De BBC is verschillende MG zenders aan het uitzetten waaronder ook de 774, net zoals Gold 603 ook vanuit Littlebourne.

Zouden de technici op de site in Littlebourne iets te veel hebben aangeraakt?

Geplaatst

De BBC is verschillende MG zenders aan het uitzetten waaronder ook de 774, net zoals Gold 603 ook vanuit Littlebourne.

Zouden de technici op de site in Littlebourne iets te veel hebben aangeraakt?

Geplaatst
  • Auteur

Nou , dat zou natuurlijk best eens kunnen . Wel een verarming hoor , die zenders die verdwijnen .

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.