Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Joe South overleden

Featured Replies

Geplaatst

http://www.nytimes.com/2012/09/06/arts/music/joe-south-singer-and-songwriter-dies-at-72.html

Welke hit had Joe South ook al weer?

http://www3.zippyshare.com/v/74986509/file.html

Geplaatst

En ik zie nu pas dat hij ook 'Down in the Boondocks' heeft geschreven, een hit voor Billie Joe Royal die ik vooral kende in de mooie uitvoering van Ry Cooder.

Paul

Geplaatst
  • Auteur

Dat was 'Games people play" Juul. Zat zo'n heerlijk gitaartje in.

Frans

Dat wist ik natuurlijk Frans, maar ik stelde de vraag voor mensen die er niet op konden komen......

"De orkaan doorstaan?"

Juul

Geplaatst

Dat wist ik natuurlijk Frans, maar ik stelde de vraag voor mensen die er niet op konden komen......

"De orkaan doorstaan?"

Juul

Die orkaan, ja....zat op zee op een cruise (vakantie) en de haven van Miami was dicht. De cruise duurde daardoor twee dagen langer. De bijbehorende regen konden we goed gebruiken. Ik heb blijkbaar zeebenen want ik ben niet zeeziek geworden terwijl het schip goed tekeer ging. Moet altijd aan 'onze' kleine schuitjes denken als ik op zo'n groot schip zit. Zeer aan te raden trouwens, zo'n cruise (deze keer o.a. ons 'overzeesche rijksdeel' Aruba bezocht. Nooit geweten dat dat eigenlijk een woestijn is met onzettend veel kaktussen).

Groetjes

Frans

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.