Spring naar bijdragen

Pams jaartallen jingles gezocht


skybird

Aanbevolen berichten

Deze heb ik ook,het zijn niet de jaartallen jingles die ik zoek.

Ik zoek de Amerikaanse pams jaartallen jingles,maar dan de Veronica versie,gemaakt ik dacht door Juul.

Dirk

Ik heb geen idee welke je bedoeld Dirk. (Ik ben niet zo thuis in jingles tegenwoordig). Kun je een een wat nadere beschrijving geven? Bedoel je soms dat met dat "Supremes" intro?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee welke je bedoeld Dirk. (Ik ben niet zo thuis in jingles tegenwoordig). Kun je een een wat nadere beschrijving geven? Bedoel je soms dat met dat "Supremes" intro?

Juul

Dag Juul,

Inderdaad die bedoel ik met het intro van de Supremes.

Hier een voorbeeld uit een programma van Klaas Vaak.

Dirk

http://www66.zippyshare.com/v/19688981/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, ik ga maar eens effe zoeken. Maar dat duurt wel effe. Ad heeft alle, maar dan ook alle jingles in wav bestanden maar niet benoemd.................

Juul


Dirk,

Ik heb toch nog even een snelle blik geworpen in de dBase, je weet maar nooit. En wat zie ik?

We zijn al verder, ik weet waar ze zijn. Nu nog effe "pakken"

Juul

314XzepSt9.jpg

l1RoKvWt.jpg


Dirk,

Ik heb ze er even uitgelicht, het is niet alles. Dus ik moet toch die 10 uurbanden van Ad afluisteren en da's een klus.

Ik vraag mij af of Benno Roozen, van het jingle genootschap, hij is hier ook actief op het forum ze niet ergens in een hoek heeft liggen..........

Dit is wat ik zo snel boven water kan krijgen. "Beter iets dan niets", zei m'n moeder altijd.

Juul

http://www11.zippyshare.com/v/64067643/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.