Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Van 24-12-1999 18.00 t/m 31-12-1999 18.00 zond Radio 538 de Millennium 2000 uit. Deze stond toen recht tegenover de allereerste Top 2000 van Radio 2. Aangezien ik toen mee moest op een korte vakantie heb ik de Millenniumlijst van Radio 538 niet op kunnen nemen. Zouden er nog mensen zijn die alle 168 uren compleet hebben?

• 4 years later...
Geplaatst

hoi Micha, in het kader van 'beter laat dan nooit' en 'beter iets dan niets' heb ik hier een korte compilatie van de Millennium 2000. Promo's, een stukje begin, wat jingles en een stukje eind.

http://www120.zippyshare.com/v/UgyS6VyK/file.html

9 cassettebandjes vol met muziek, hier en daar een jingletje, maar de presentaties zorgvuldig weggeknipt... ik vind het zelf ook nog steeds jammer, maar ja, dat deed je als 14-jarig ventje!

Zullen ze trouwens een boete hebben gekregen voor het draaien van O Fortuna?

Geplaatst
2 uur geleden zei frank89:

9 cassettebandjes vol met muziek, hier en daar een jingletje, maar de presentaties zorgvuldig weggeknipt... ik vind het zelf ook nog steeds jammer, maar ja, dat deed je als 14-jarig ventje!

Grappig, ik deed als 14-jarige precies het tegenovergestelde. En ik vind het dan weer jammer dat ik de muziek ertussenuit geknipt heb.

• 3 years later...
Geplaatst
Op 3-10-2012 om 13:23 zei michajans:

Van 24-12-1999 18.00 t/m 31-12-1999 18.00 zond Radio 538 de Millennium 2000 uit. Deze stond toen recht tegenover de allereerste Top 2000 van Radio 2. Aangezien ik toen mee moest op een korte vakantie heb ik de Millenniumlijst van Radio 538 niet op kunnen nemen. Zouden er nog mensen zijn die alle 168 uren compleet hebben?

Ik heb alleen de promo van deze marathon die te horen is in de Top 40 uitzending van 24 december 1999.

• 1 month later...
Geplaatst

Is er een kansje Dave dat je die promo nog kan delen? Ik weet nog dat ik die Millennium 2000 beluisterd heb en een jaar of wat geleden eindelijk die lijst weer eens gevonden heb. Alle fragmenten / aankondigingen zijn leuk om te hebben. Die top 40 uitzending overigens ook ;). 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.