Spring naar bijdragen

Bouw van de nieuwe zendmast


Vincent

Aanbevolen berichten

op volle zee is niet mogelijk, die tijd is geweest.

wat Caroline kansloos maakt is de totale dis organisatie. wie is de eigenaar van de ross? je moet geen slapende honden wakker maken aldus Peter Moore. Nieuw DJ talent krijgt geen kans, alleen oude caroline dj's of erg goed bekende dj's krijgen een aanstelling.

het enige wat nu het behouden waard is, is de ross. de muziek keuze van de diverse nep Caroline's is ook beter. menig Caroline fan wijkt nu uit

naar Seagull.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arjan, en dat is maar het topje van de ijsberg wat je meld, er is meer aan de hand, zolang dictator Peter daar zit is het kansloos, en inderdaad naar zee is niet meer van deze tijd, het is mooi geweest radio vanaf zee, en dat moeten we koesteren!

Seagull is zeker beter, maar hou er rekening mee dat dit ook zo maar kan stoppen, want wie luistert (lees adverteert=breng geld op) naar de middengolf, internet is een mooi alternatief maar gezien de gemiddelde luisteraar naar dit soort stations niet zo behendig is met internet en computers nog "eng" vinden is er nog een lange weg te gaan helaas.

Maar ik geniet dagelijks van diverse internet streams! De gewone radio kan mij niet verassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede vriendin van mij heeft Caroline een tape gestuurd om DJ te worden, afgewezen. nu heeft ze de tape naar seagull gestuurd en heeft op de zondag een plek gekregen. http://www.radioseagull.com/louise_davies.html

als je meer info heb van de rest van die ijsberg, verneem ik dat graag via een PB.

ik kan nog niet zeggen waar ik het voor nodig heb, maar als je op facebook zit en een beetje engels kan, nodig ik je uit voor een groep wanneer de tijd daar is.

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter Moore is wel de man die zich al ruim dertig jaar inzet voor Radio Caroline. Weinigen die hem dat kunnen nazeggen. Mede dankzij zijn tomeloze inzet is er überhaupt nog een Ross Revenge en een Radio Caroline. Om dan iemand weg te zetten als "dictator" gaat me veel te ver.

Ik heb het vriendinnetje van Arjan nog nooit gehoord, maar zou het niet zo kunnen zijn dat ze gewoon te slecht is voor een programma op Caroline? Dat een ander station haar dan wel een kans geeft is iets wat wel vaker voorkomt (en leuk voor haar). Sommigen presenteren decennia op de lokale omroep, maar zullen "Hilversum" nooit halen.

"Hoge masten vangen veel wind", en het is dan ook goed te zien dat er wordt gewerkt aan de nieuwe zendmast op de Ross. Dat zal volgens sommigen wel weer veel te langzaam gaan. Of de kleur is niet goed, of hij had vijfkantig moeten zijn. Er is altijd wel wat te zeuren! Ik vind het mooi dat er nog steeds mensen zijn die niet voor eigen gewin werken aan het onderhoud van het zendschip. En net zo mooi dat de enige echte Radio Caroline er nog steeds is. Al bijna vijftig jaar, en daar mag je best eens blij mee zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caroline neemt momenteel alleen dj's met ruime ervaring of dj's die dienst hebben gedaan op zee aan.

Dat de nieuwe mast lang duurt is te danken aan health and safety in combinatie met Tilbury.

Wat betreft de output van muziek op Caroline, dat kan vele malen beter, en op oude roem teer je niet lang.

De ross kreeg de nieuw zendmast als gift, weinig hoop op een AM licentie... maar toch leuk.

In deze verzadigde markt zal het ook wel gelden, wie levert krijgt de klanten. over tien jaar als de oude dj's zijn uitgestorven zal Caroline niet meer dan een echo uit het verleden zijn.

Lang leve Seagull.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mast is nu nog het enige wat "goed"is aan boord, de rest van het schip wordt zeer tot niet aan onderhoud gedaan, er zijn aardig wat roest gaten aan boord, en als daar niks aan gedaan wordt heb je kans op een vergelijkbaar verhaal wat in 1980 is gebeurt met de MV......dus dat alleen de mast er nog staat. En inderdaad op oude roem kun je niet teren, en Caroline bestond alleen omdat er andere commerciele partijen, zoals Monique en Mi Amigo geld in het laadje brachten, want commercieel interresant is Caroline niet, hoewel het toen wel leuk was om naar te luisteren, helaas is daar zeer weinig van over. Er zijn er bij Caroline ook genoeg opgestapt door het beleid van PM. Dat zegt ook veel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Juul, uit die tijd was Caroline wel het beste.

Ik ben van de ross generatie, met mijn geboorte jaar 1980, maar prefereer de jaren 60.

wat rest voor mij is wisselen tussen uren nieuw caroline die ik leuk vind, seagull delen oude veronica en oude caroline. klinkt gek, maat ik ben blij en dankbaar met wat ik kan downloaden.

gegroet en prettig weekeinde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is leuk dat de Ross Revenge nog steeds bestaat. Vooral vrijwilligers hebben de afgelopen 20 jaar veel werk erin gestopt om de Ross terug te brengen tot oude glorie. En dat is toch gelukt. Wat Caroline in engeland is, was Veronica in nederland en daar is het niet gelukt: de Norderney ligt weg te rotten in Antwerpen...en wacht eigenlijk erop om gesloopt te gaan worden.

Immers wordt er af en toe nog uitgezonden vanaf de Ross Revenge. Toch vraag ik me af waarom er nu een nieuw mastje van rond 30 m hoogte geplaatst gaat worden? Men heeft geen uitzendvergunning om op dem AM uit te zenden, en wie luisterd er vandaag nog naar de AM, behalve de oude anoraks. Het schip ligt sinds jaren in tilbury, een plaats waar niemand bij het schip mag komen.

Een attraktie zou het zijn om de Ross tijdens de zomermaanden bijvoorbeeld bij de pier in southend aftemeren en ook uit te zenden vanaf het schip, en natuurlijk voor bezoekers te openen als het laatste originele pirate ship, een mogelijkheid om zo ook geld te verdienen. En Mike Barrington hoeft dan niet meer op sealand te zitten, kijk hier:

http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/video/1406030/Ein-Leben-daneben-Sealand

en kan terug naar huis... naar de Ross Revenge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de mast was een kado.

de ross zit nog steeds in detentie en heeft een HULK klasificering.

de diepgang is een probleem, net als de deuk in de romp na het stranden.

het is een groot schip om te onderhouden met weinig materialen, de vrijwilligers krijgen niets anders dan mijn respect.

voor de rest op management nivo moet er een hoop veranderen. caroline behoeft niet meer de mist om haar heen te hebben die ze op zee had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6407
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    strichacht
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.