Spring naar bijdragen

Radiodag voor profs.


Juul

Aanbevolen berichten

Jammer toch dat toen de eerste Radiodag door deze organisatie werd gepland er niet is gereageerd op e mails van de organisatoren, sinds 1978, die jaarlijks de radiodagen als radiodagen organiseren en wiens naam gewoon werd overgenomen. Maar goed we hebben onze naam, daar we toch een internationaal programma hebben, al lang aangepast zie voor alle info

En ook bij ons komen vele profs die al decennia lang hun waarde hebben getoond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer toch dat toen de eerste Radiodag door deze organisatie werd gepland er niet is gereageerd op e mails van de organisatoren, sinds 1978, die jaarlijks de radiodagen als radiodagen organiseren en wiens naam gewoon werd overgenomen. Maar goed we hebben onze naam, daar we toch een internationaal programma hebben, al lang aangepast zie voor alle info

En ook bij ons komen vele profs die al decennia lang hun waarde hebben getoond.

Ik weet het Hans, de discussie ken ik.

Maar m'n plaatsing daar moeten Martin en jij niks achter zoeken. dat "proef" ik een beetje. Of mag een nieuws berichtje waarin de woorden "radio & dag" in voorkomen niet geplaatst worden? Als er nu zou staan "radioday".............

Ik wens iedereen een mooie 'radioday", ik zal er niet zijn want ik ben op een radiozendamateurdag ( zo mag het wel denk ik).

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat 1978 kan je ook wel met een korrel zout nemen. In dat jaar werd in Nederland Zeezenders 20 georganiseerd door het Britse Music Radio Promotions. Een paar Nederlanders verrichten daar wat hand en spandiensten. Vanaf eind 1979 waren er filmmiddagen van de Stichting Communicatie. Twee jaar later werden een paar Pirato's gehouden. Een toen populaire term voor piratenbijeenkomsten. Ook waren er jaren dat SMC alleen te gast was bij andere evenementen.

Pas vanaf midden jaren '80 werden (mede) door de Stichting Media Communicatie Zeezender(mid)dagen georganiseerd. Enkele jaren geleden is door de organisatie besloten de vreselijke naam Radio Day te gaan voeren. Hoewel vele bezoekers het nog gewoon over de Zeezenderdag hebben. Hans maakt kortom enige historische foutjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste juul niets achter zoeken, ik plaatste slechts een cc van wat ik op de board van Broadcast Magazine zette.

En wat betreft de posting van ene Bosman

Zeezender 20 is vanaf dag 1 een gezamenlijke productie geweest van Music Radio Promotions en een team van Nederlanders samengesteld uit de mensen van RadioVisie en Freeway, dat de naam tegelijk veranderde in Freewave. Ook Marc Jacobs was in eerste instantie betrokken. Dus het gebruik maken van hand en spandiensten is niet ter zake. Een aantal vergaderingen en verdeling taken gingen vooraf, maar dat kunnen dus alleen diegenen die bij de vergaderingen waren.

Allen een goed weekend gewenst

groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste juul niets achter zoeken, ik plaatste slechts een cc van wat ik op de board van Broadcast Magazine zette.

En wat betreft de posting van ene Bosman

Zeezender 20 is vanaf dag 1 een gezamenlijke productie geweest van Music Radio Promotions en een team van Nederlanders samengesteld uit de mensen van RadioVisie en Freeway, dat de naam tegelijk veranderde in Freewave. Ook Marc Jacobs was in eerste instantie betrokken. Dus het gebruik maken van hand en spandiensten is niet ter zake. Een aantal vergaderingen en verdeling taken gingen vooraf, maar dat kunnen dus alleen diegenen die bij de vergaderingen waren.

Allen een goed weekend gewenst

groet Hans

Ik was erbij! Het klopt wat Hans Knot schrijft...

Groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.