Geplaatst 10 december 201212 jr. Auteur lol, die kön iej wa krieg'n.. doet me deugd dat de Hollanders er ook van kunnen genieten ;)
Geplaatst 21 december 201212 jr. Auteur Ik hoor net dat het nummer het meest aangevraagde nummer is bij serious request op 3fm. Dat vind ik dan weer leuk ;)
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Speciaal voor degene die slechts het Rotterdams machtig zijn een vertaling van de tekst: op weg naar huis voor kerstmis ik wil mijn moeder zo graag zien op weg naar huis voor kerstmis rustig aan, over de A1 het is lang geleden, dat ik ben geweest ik voel me nu ommeunig goed rij nu snel door naar huis voor kerstmis ik ruik het al ik voel het al ik kan zowat proeven in mijn monnd ben over de ijssel kom bijna op oude grond ik zing voor jou, al hoor je me niet zing je zachtjes toe dan ben je bij me rij nu snel door naar huis voor kerstmis op weg naar huis voor kerstmis water loopt me in de mond ben over de ijssel kom bijna op oude grond en ik zing voor jou, al hoor je me niet ik zing je zachtjes toe ruik het al, rollade en ragout op weg naar huis voor kerstmis voor kerstmis ik ruik het al, ik voel het al ik wil mijn moeder zo graag zien ben over de ijssel kom bijna op oude grond ik ruik het al, ik voel het al ik wil mijn moeder zo graag zien
Geplaatst 22 december 201212 jr. Auteur Ommeunig goed ? Dat snappen wij Hollanders niet hoor Rien oja dat woord is in Twente zo ingeburgerd dat je dat weleens vergeet. Die mag je vervangen voor ontzettend.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.