Geplaatst 6 januari 201312 jr. Weet iemand uit welk jaar de docu "Remembering_Those_Pirate_Days__Ray_Clark_' komt? En wat is de bron? Ik bedoel wie wat waar en hoe? Juul
Geplaatst 6 januari 201312 jr. Kan je er niet aan helpen, maar als niemand het weet kunnen we het Ray zelf vragen natuurlijk.
Geplaatst 6 januari 201312 jr. Juul, ben je ooit padvinder geweest? kijk hier nou eens. Ken je klassiekers. http://www.bbc.co.uk/essex/pirate/ray_documentary.shtml Paul de Haan.
Geplaatst 6 januari 201312 jr. Auteur Padvinder?. Nee dat was aan mij niet besteed. Maar ik heb gezocht via Google op de titel :Remembering_Those_Pirate_Days__Ray_Clark En dan kom je niet ver. Want de file die ik ooit gedownload heb draagt die titel. Maar ik zie ook nu dat de naam "All at sea" is. En da's iets heel anders. En Ray Clark zei mij niks, nu nog niet trouwens..... Maar hij was 9 jaar toen Caroline begon zegt hij. Oh....... Ik merk trouwens dat de file die ik destijds downloade de eerste 1'51" ontbeert. Dus die ga ik er nu maar even aan lijmen. Want als ik aan 1 ding een hekel heb dan is het wel onvolledige info. Maar Paul dank je, kan ik de file de juiste naam geven. Juul
Geplaatst 6 januari 201312 jr. Padvinder?. Nee dat was aan mij niet besteed. Maar ik heb gezocht via Google op de titel :Remembering_Those_Pirate_Days__Ray_Clark En dan kom je niet ver. Want de file die ik ooit gedownload heb draagt die titel. Maar ik zie ook nu dat de naam "All at sea" is. En da's iets heel anders. En Ray Clark zei mij niks, nu nog niet trouwens..... Maar hij was 9 jaar toen Caroline begon zegt hij. Oh....... Ik merk trouwens dat de file die ik destijds downloade de eerste 1'51" ontbeert. Dus die ga ik er nu maar even aan lijmen. Want als ik aan 1 ding een hekel heb dan is het wel onvolledige info. Maar Paul dank je, kan ik de file de juiste naam geven. Juul Dus in 64 was hij 9 jaar, in 88 33 jaar. Zijn grote droom kwam uit, deejay bij Caroline op de Ross Revenge Daarna kwam hij bij de Britse commerciele radio terecht en vervolgens BBC Radio Essex waar hij tevens meewerkte aan de speciale BBC Pirate Essex uitzendingen. Remembering the Pirate days is een overzicht van oa zijn Caroline periode. Paul de Haan.
Geplaatst 6 januari 201312 jr. Ray Clark is twee maanden ouder dan ik zelf, en is sinds de jaren 70 een van mijn beste radio vinden. Ray heeft al een poosje een mooie website met al zijn radio avonturen. http://www.rayradio.co.uk/ Hij werkt al weer een hele tijd bij het lokale BBC station voor Essex, BBC Essex. Ray en ik op de radiodag 2012 Groet Hans
Geplaatst 6 januari 201312 jr. en is winnaar van een groot aantal (inter0nationale Awards voor diverse documentaires die hij maakte. En graag geziene gast op de RadioDays. Trouwens mooie foto Hans zien we Tommy Mulder in gesprek met... Johan Vermeer en om Juul helemaal bij te praten: Johan Vermeer werkte op Radio Mi Amigo 272 en Radio Unique ondermeer. Is Louis Stuster en volgens mij nu muziekproducer bij Radio 5. Zo kom je ze veelal tegen op de Radioday groet Hans
Geplaatst 7 januari 201312 jr. Auteur Heren, wat een info. En ik wilde alleen maar een jaartal weten. Grappig die achtergrond info. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.