Spring naar bijdragen

Collins, Harding en Out


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ha die Jan-Fré,

De datum van Out klopt niet. De 28e was een zondag en dan hadden we "Fietsen rond de tafel".

En dat programma is al eens "aangeboden". Welke datum het dan wel is weet ik niet, zou ik moeten nagaan.

De opname is trouwens weer van een reunie uitzending. Ik heb toen sommige reclames moeten "bewerken" in opdracht van het commissariaat in Hilversum.

Maar blijf doorgaan met het goede werk.

Ik vraag mij af of de "bedankers" dergelijke files dan klakkeloos overnemen met datum en al.

En zo krijg je misverstanden in de wereld, schreef ik wat "opvoedend".

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zit inderdaad in ons archief als master.

Juul

Dit is het overzicht.

techn. ad Bouman.

====

top 10 overzicht

it don't come easy - ringo starr (alarmschijf)

item fop out -( röntgen foto van huis)

callowlavita - raymond frogatt

cry me - janis joplin

one .....over the line - brewer and shipley

brown sugar - stones

............................................

............................................

...........................................

............................................

rosevelt iron lee - tony joe white

item fop out

a man without a heart - hollies

bridge over troubled water - aretha franklin

in a ga da da vi da - iron butterfly

good book - melanie

put your hand in the hand - ocean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Jan-Fré,

De datum van Out klopt niet. De 28e was een zondag en dan hadden we "Fietsen rond de tafel".

En dat programma is al eens "aangeboden". Welke datum het dan wel is weet ik niet, zou ik moeten nagaan.

De opname is trouwens weer van een reunie uitzending. Ik heb toen sommige reclames moeten "bewerken" in opdracht van het commissariaat in Hilversum.

Maar blijf doorgaan met het goede werk.

Ik vraag mij af of de "bedankers" dergelijke files dan klakkeloos overnemen met datum en al.

En zo krijg je misverstanden in de wereld, schreef ik wat "opvoedend".

Juul

Hoi Juul,

Deze file had ik kortgeleden gekregen en nog niet afgeluisterd voordat ik 'm aan had geboden in dit café.

Ik luister altijd alle uren helemaal af en maak van de beluisterde uren direct een logfile. Daarbij check ik heel strikt op datum en dienstdoende dj. En inderdaad, in veel gevallen klopt er iets niet met de datering.

Pas als de uitzending volledig is gechecked gaat het uurtje mijn archief in.

Ik heb een collectie van nog meer dan 1400 uur nieuwe opnamen die ik nog moet controleren, dus voorlopig hoef ik nog niet naar mijn slaapmuts te zoeken.

Rob Out kwam dus uit de niet gecheckte uurtjes en is inmiddels gedelete. Dit soort correcties scheelt me aardig wat tijd, dank dus!

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jan-Fré voor je uitleg. Ik snap 'em.

We komen er wel uit met z'n allen. Maar noteer dan ook even dat dit uur natuurlijk niet echt origineel is vanwege m'n edit's.

En omdat de meeste forum leden mij ook vaak helpen, hier de originele uitzending vanaf de master.

Rob Out show 28 april 1971 17.00-18.00 uur.

http://www59.zippyshare.com/v/75566527/file.html

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Dan is Windows in de war denk ik Douwe. En daar het ik geen verstand van. ( gelukkig)

Juul

Gelijk heb je buurman. Maar ik had dit uur al een keer van je gekregen na bewezen diensten zag ik vervolgens :-)

......en ben hem nu aan het draaien, lekker!

Goed weekend van uit downtown met je echtgenote aan de Noordkant van de A1!

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.