Geplaatst 7 maart 201312 jr. Auteur Heeft iemand voor mij een mp3 van deze single? En weet iemand de titel van de b-kant?
Geplaatst 7 maart 201312 jr. Auteur Heeft iemand voor mij een mp3 van deze single? En weet iemand de titel van de b-kant?
Geplaatst 7 maart 201312 jr. Heeft iemand voor mij een mp3 van deze single? En weet iemand de titel van de b-kant?
Geplaatst 6 april 20223 jr. Hoi Vincent, Heb jij deze mp3 ooit ontvangen? En ook die van “Judy Ik Mis Je”? Ik ben bezig met een feestje voor Tony en zou deze heel graag willen draaien daar, maar hij is nergens te downloaden… Ik ben heel benieuwd! Groeten, Elke
Geplaatst 13 april 20223 jr. 1 uur geleden zei Jaap De Vries: Elke judy staat in je mailbox Kan Elke het misschien voor het volgende feestje gebruiken op 10 april 2023. "Geboren: 10 april 1948 (74 jaar)" https://nl.wikipedia.org/wiki/Tony_Berk
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.