Spring naar bijdragen

radio veronica in lincolnshire....


Arjan

Aanbevolen berichten

Als er meer luisteraars online inschakelen vanuit Lincolnshire is dat mijn schuld Juul,

via de mobiel en data kabel knalt de 192 stream door de auto heen.

voor vele oudere jongere hier een herkenning ;)

daarna komen de vragen waarom ik als jongere de oudere zenders opzoek, en steevast zeg ik: ooit wel eens bieber gehoord?

cheers vanuit een koud guur engeland.

arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in theddlethorpe, 3 mijl van Mablethorpe af.

voor de zend mast liefhebbers... uit mijn woonkamer zie ik de mast nabij sutton voor scheepvaart en mobiele communicatie, vanaf de weg zie ik de belmont tv mast.

de gemiddelde leeftijd is hier hoog en de levens stijl vanuit de jaren 70 (helaas het loon ook),

geen straat verlichting, boeren land en geen gas is voor een randstad jongen soms vreemd.

ik leer wat kerosine techniek om de boiler aan de praat te houden (1200 liter tank op 2 meter van de voordeur) en verbaas me over de buren die nog kolen stoken.

aan het einde van de straat is de noordzee gas terminal waar gas binnenkomt vanuit 3 gasvelden, niemand die wou een aansluiting hebben toen.

het grootste contrast vond ik op donna nook, een zeehonden broed gebied waar men ook met gevechts vliegtuigen bommen werpen.

voor de oefeningen worden de zeehonden opgepakt en verplaatst.

grappig, maar ik wil hier eigenlijk niet meer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in theddlethorpe, 3 mijl van Mablethorpe af.

voor de zend mast liefhebbers... uit mijn woonkamer zie ik de mast nabij sutton voor scheepvaart en mobiele communicatie, vanaf de weg zie ik de belmont tv mast.

de gemiddelde leeftijd is hier hoog en de levens stijl vanuit de jaren 70 (helaas het loon ook),

geen straat verlichting, boeren land en geen gas is voor een randstad jongen soms vreemd.

ik leer wat kerosine techniek om de boiler aan de praat te houden (1200 liter tank op 2 meter van de voordeur) en verbaas me over de buren die nog kolen stoken.

aan het einde van de straat is de noordzee gas terminal waar gas binnenkomt vanuit 3 gasvelden, niemand die wou een aansluiting hebben toen.

het grootste contrast vond ik op donna nook, een zeehonden broed gebied waar men ook met gevechts vliegtuigen bommen werpen.

voor de oefeningen worden de zeehonden opgepakt en verplaatst.

grappig, maar ik wil hier eigenlijk niet meer weg.

Dank je Arjan,

Erg leuk verhaal, ik heb het met plezier gelezen!

Ik ga even op Google loeren.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in theddlethorpe, 3 mijl van Mablethorpe af.

voor de zend mast liefhebbers... uit mijn woonkamer zie ik de mast nabij sutton voor scheepvaart en mobiele communicatie, vanaf de weg zie ik de belmont tv mast.

de gemiddelde leeftijd is hier hoog en de levens stijl vanuit de jaren 70 (helaas het loon ook),

geen straat verlichting, boeren land en geen gas is voor een randstad jongen soms vreemd.

ik leer wat kerosine techniek om de boiler aan de praat te houden (1200 liter tank op 2 meter van de voordeur) en verbaas me over de buren die nog kolen stoken.

aan het einde van de straat is de noordzee gas terminal waar gas binnenkomt vanuit 3 gasvelden, niemand die wou een aansluiting hebben toen.

het grootste contrast vond ik op donna nook, een zeehonden broed gebied waar men ook met gevechts vliegtuigen bommen werpen.

voor de oefeningen worden de zeehonden opgepakt en verplaatst.

grappig, maar ik wil hier eigenlijk niet meer weg.

Ahhhh, sounds like my "cuppa tea" Arjan.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Hallo Henri,

Ik zit in Theddlethorpe, datiszo'n half uur rijden over de slechte wegen.

lekker rustig, mijn ex leger wagens op de oprit en een biertje op zijn tijd bij de kroeg.

ik kom nog wel eens in Louth bij famous four voor onderdelen, ook een bedrijf waar een nederlander zit. als het bestellen bij hem in onze moeder taal verloopt en anderen aankijkt met een lachje behandelen ze je meteen anders :-)

het is alleen mijn naam... ze krijgen het maar niet uit de keel , altijd met een d er in. ardjan, close enough ;)

cheers, arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.