Spring naar bijdragen

Faillissement Wild FM


Walvlis

Aanbevolen berichten

Uitspraak Rechtbank Amsterdam

faillissement

- op 21 mei 2013 inzake (F.13/13/361) CREATIVE RADIO CONCEPTS B.V., vest.adr. Jan Evertsenstraat 713, 1061 XZ Amsterdam, KvK Amsterdam, 34285696. Cur: mr. P.C. van den Berg, Postbus 76729, 1070 KA Amsterdam, tel. 020-5747474. RC: mr. C.P. Bleeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitspraak Rechtbank Amsterdam

faillissement

- op 21 mei 2013 inzake (F.13/13/361) CREATIVE RADIO CONCEPTS B.V., vest.adr. Jan Evertsenstraat 713, 1061 XZ Amsterdam, KvK Amsterdam, 34285696. Cur: mr. P.C. van den Berg, Postbus 76729, 1070 KA Amsterdam, tel. 020-5747474. RC: mr. C.P. Bleeker.

Heeft wel niets met het faillissement te maken, maar het gebouw ken ik erg goed.

heb er jaren gewerkt, voordat de bestemming veranderde.

vr.gr.Anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft wel niets met het faillissement te maken, maar het gebouw ken ik erg goed.

heb er jaren gewerkt, voordat de bestemming veranderde.

vr.gr.Anne

En Anne, ben je nog een vakman geworden? ik heb er ook heel wat voetstappen gezet, en materiaal vervormd.

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Anne, ben je nog een vakman geworden? ik heb er ook heel wat voetstappen gezet, en materiaal vervormd.

Groet Nico.

Ha Nico,

Ik heb les gegeven op de Dominicus Savio, de oude LTS was gevestigd in het pand, dat voor de helft is gesloopt.

Was een donker en troosteloos gebouw, net als sommige leerlingen en leraren.

Heb daar wel in mijn avonduren mijn bevoegdheid gehaald.

vr.gr.anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Nico,

Ik heb les gegeven op de Dominicus Savio, de oude LTS was gevestigd in het pand, dat voor de helft is gesloopt.

Was een donker en troosteloos gebouw, net als sommige leerlingen en leraren.

Heb daar wel in mijn avonduren mijn bevoegdheid gehaald.

vr.gr.anne

Dag Anne,

Ik heb er onderwijs genoten van 1963 t/m 1966, de school was in 1963 nog maar gedeeltelijk in gebruik, ik woonde er redelijk dichtbij Orteliuskade, toch wel prettige herinneringen aan die tijd op school.

http://www.schoolbank.nl/photo.html?_a=edit&id=49873

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Anne,

Ik heb er onderwijs genoten van 1963 t/m 1966, de school was in 1963 nog maar gedeeltelijk in gebruik, ik woonde er redelijk dichtbij Orteliuskade, toch wel prettige herinneringen aan die tijd op school.

http://www.schoolbank.nl/photo.html?_a=edit&id=49873

Groet Nico.

Nico heb je een PB gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.