Spring naar bijdragen

Gezocht: Elvis in Veronica-blad


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar twee artikelen over Elvis Presley in het Veronica-blad (scans).

Allereerst 5 januari 1974, de week van de Elvis Dag op Radio Veronica. Elvis staat die week op de cover, wat vermoedelijk betekent dat er ook binnenin aandacht is. De cover heb ik, de inhoud van binnenin zoek ik (Vincent heeft het niet).

Dat geldt ook voor augustus 1987, toen Elvis tien jaar dood was. Ik zoek de exacte uitzenddatum en -tijd van een avondvullende Elvis-docu bij de VOO-tv in augustus '87.

Elvis staat op de cover van 25-8-87. Vermoedelijk is de docu dan ook in die week geweest, hoewel dat dan wel anderhalve week te laat was (Elvis overleed op 16--77).

Wie kan me verder helpen?

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op je vraag over 1987 kan ik wel een antwoord geven. Waar volgens de kranten heel Europa op de 16e allerlei films uitzond over Elvis, kon ik op die dag niets zien dat daar op duidde in Nederland.

Veronica zond op 29 augustus een avondvullend programma over Elvis uit. Zie http://leiden.courant.nu/index.php?page=1&mod=krantresultaat&q=elvis+veronica&datering=10-08-1987+-+30-08-1987&qt=paragraaf&pagina=&sort=score+desc&paragraaf=6&doc=4&p=26&paragraaf=6&y=307

Het programma begon om 19:45

19:45 amazing graceland

20:45 Film: Loving you

22:30 Journaal, sport en nieuws voor doven

23:15 - 0:50 Film: Jailhouse rock

ik zie overigens dat op 14 aug. 1987 door Veronica op NL2 het programma "Story of Elvis Presley" werd uitgezonden (19:12 - 19:50)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel graag!!!!

groet,

Edwin


Die Veronica gids (1987) moet ik ergens hebben, en terwijl ik tik, bedenk ik me dat ik die heb uitgeleend samen met nog meer spullen van Elvis. Ik zal even navragen of ik de gids per direct terug kan krijgen...

Dat wil zeggen; als aanvulling op Harmen als je dat wilt.

Als je wilt, heel graag. In andere knipsels ben ik sowieso ook geinteresseerd.

groet,

Edwin


Zal ik deze morgen even scannen voor je Edwin?


Heel graag, Alex

Kan ik je ook nog blij maken met een copy van een vhs band uit, ik dacht april of mei 1980?


Hoeft niet per se. Hoewel ik , als je m online zet, ik die wel even meepik

groet,

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.