Spring naar bijdragen

Onze Coco en de warmte.....


Juul

Aanbevolen berichten

Katten hebben over het algemeen de beste oplossing: gewoon neerploffen en pitten!

15 jaar... ziet er nog altijd prima uit.

Onze Cowboy

8xphxf.jpg

en Phoenix

2uivkuq.jpg

vieren komende week hun 10e verjaardag. (Hou CNN in de gaten, dan zie je het vanzelf. ;)

Sinds kort hebben ze overdag de mogelijkheid het terras op de 2e etage vrij op en af te lopen en dat bevalt ze prima. Met de hittegolf van de afgelopen dagen kozen ze over het algemeen wel voor plekjes in de schaduw, maar lekker buiten zijn vinden ze toch wel vreselijk leuk. Gaaf hoor: ze kunnen nergens heen, dus niemand anders heeft last van ze.

Heerlijke dieren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar laat je al die beesten.

We hadden vroeger 6 katten, maar dat was op Aruba.

Werden gewoon standaard naar buiten geschopt, geen probleem dus.

Nooit gemerkt dat ze last hadden vd warmte.

Ja, en ook de mensen zoeken daar standaard de schaduw op.

In Nederland gekomen zagen we mensen bij 30 gr in de zon liggen.

Werden voor gek verklaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar laat je al die beesten.

We hadden vroeger 6 katten, maar dat was op Aruba.

In 1982 begon 'de opbouw' van ons eerste clubje: we hadden er uiteindelijk 5. We woonden met ze achtereenvolgens op de 2e etage van een flatblokje in Den Haag, op de 4e etage van een grote flat in Rijswijk, in een eengezinswoning in Huizen (waar de 2 oudsten overleden) en in een eengezinswoning in Almere. Na 18 jaar en 1 week bij ons, viel ook de laatste weg.

Geen van de 5 heeft ooit een stap buiten de deur gezet.

Meest gemaakte opmerking van visite: 'je merkt helemaal niet dat jullie zoveel katten hebben.'

In Den Haag wandelde er ook nog 8 jaar een dwergkonijntje tussendoor.

Per-fect!

(Ik ben met horten & stoten bezig mijn website te vernieuwen. Mocht ik dat deze eeuw nog afronden, dan zal er een vaste plek worden ingeruimd voor berichtgeving over onze katten, uiteraard compleet met foto's.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou me ten goede, ik ben dol op katten.

Moet ook wel met zo'n naam.

Maar dan moeten ze wel de ruimte hebben en niet de hele dagen alleen zitten, katten zijn dol op mensen. We hebben ze wel gehad die als je weg ging achter je aan liepen, als een hondje.

Ik heb bij Radio West nog een dieren programma gedaan.

Kwamen de katten met gedragsproblemen voorbij, een deskundige mocht de oplossing bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben er ooit 8 gehad.

Eentje heeft een ongelukkige val gemaakt en is daardoor overleden. Ik kan zijn foto nog steeds niet zien zonder te janken.

De andere 3 zijn door ouderdom gegaan op respectievelijk 18, 17 en 15-jarige leeftijd.

Ook onze katten komen nooit buiten. We wonen aan een vrij drukke weg en ik moet er niet aan denken dat...

Bovendien wil ik niet dat andere mensen hinder ondervinden van mijn huisdieren.

Hier is vrijwel altijd iemand thuis en ze zijn heer en meester in vrijwel alle kamers, van de wc tot de zolder.

Logisch, daar zijn het ook katten voor. Ik vind het al fijn dat ze mij accepteren en dat ik hier mag wonen.

De 5e, die erbij gaat komen, is een kat in nood. En dan neem ik 'm liever zelf in huis dan dat ik 'm in een asiel zie verdwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed werk Rene!

Onze huidige katten, broer en zus, zijn echte "polder katten" Flevoland dus en om precies te zijn Dronten.

Maar ze zijn echt globetrotters..........

Dronten - Ketelhaven - Piaam - Sint Annaparochie - Voorthuizen - en over een paar weken Doornspijk.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.