Posted July 30, 201311 yr Is er een opname ter beschikking van 11 september 1964? Ik zoek al jaren naar een opname van die datum. Verder zoek ik ook 18 juni 1965. Wie weet heeft iemand dit liggen.
July 31, 201311 yr Ik denk dat we een nieuwe trend krijgen. Opnamen zoeken van de geboortedatum. Het zou leuk zijn als de mensen dat het er dan ook bij zetten. Juul
July 31, 201311 yr Author Inderdaad u had dit goed gezien. Ik probeer mijn kinderen op die manier duidelijk te maken dat er toen geen overaanbod was aan muziek en dat er mensen waren die hun vrijheid opgaven om te maken dat zij nu wel muziek kunnen beluisteren wanneer ze zelf willen. Ik had het idee opgevat om hun via onze geboortedatums en de muziek die er toen was hun duidelijk te maken dat men nu in een veel vrijere wereld leeft door de zeezenders. Ik heb wel al nieuwsuitzendingen en kranten van die dagen gevonden. Het zou leuk zijn om ook een opname van de radio uit die tijd te vinden.
July 31, 201311 yr 'Marpet' ... Ken je deze ook? http://anp.kb.nl/thumb/search Even je datum invullen.
August 1, 201311 yr Tja, zo heb ik op de geboortedata van mijn beide kinderen het NOS journaal op video banden opgenomen. "Voor later" dacht ik toe al! Douwe
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.