Geplaatst 5 september 201312 jr. Zwaar om te zien dat een man die zoveel betekent heeft voor de radio in Europa er zo aan toe is en onder, blijkbaar, zulke slecht financiële omstandigheden. Helaas laat de familie of OEM niets meer weten over "the fund'.
Geplaatst 6 september 201312 jr. Ah, dat is echt niet goed. Een van mijn "helden" zonder wie radio voor mij zeer zeker een andere (=geen) belevenis zou zijn geworden. Caroline, staat bij mij nog steeds bijna dagelijks aan.
Geplaatst 6 september 201312 jr. Wat is dat eigenlijk? Hier vindt je meer info: http://www.vasculairedementie.com/ Juul
Geplaatst 9 september 201312 jr. Een nachtmerrie, dat is ut die komt aan het eind van je leven en meer ellende... Dus ............................. genieten van de dag !
Geplaatst 9 september 201312 jr. Ja uiteindelijk is het niet zo mooi. Maar wat mij opvalt is dat "geld", of een gebrek daaraan, als een rode draad door z'n leven loopt. Maar we hebben wel wat te danken aan hem. Nu zijn wij kennelijk aan zet. Juul
Geplaatst 9 september 201312 jr. Het is hier in NL financieel geen goed klimaat meer, maar in Engeland ook niet. In 2006 hoorden we al in Blackpool: in al die landen is het niet veel meer. We stonden samen met een oude Engelse buschauffeur en een jonge Duitser uit Aken bij elkaar. Radio Caroline vond ik leuk, dat wel. En jah we zullen eerst ook es goed voor onszelf moeten zorgen. Ook wij zijn niet of zullen niet zonder gebreken zijn.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.