Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Nationale hitparade

Featured Replies

Geplaatst

Uit de tijd dat de nationale hitparade maar een half uurtje op de radio kwam.

Felix Meurders nos radio 3-1-1979.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZDLBKYQ7BV8Z.mp3

Geplaatst

Uit de tijd dat de nationale hitparade maar een half uurtje op de radio kwam.

Felix Meurders nos radio 3-1-1979.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZDLBKYQ7BV8Z.mp3

Ik heb helaas alleen deze eerste, de allerlaatstste (28-3-79) en 12 minuutjes van 21-2-79. Iemand nog een andere aflevering toevallig?

Edwin

Geplaatst

Ik heb laatst een hele doos cassettes gekregen waaronder ook een hele lading Nationale Hitparades.

Er zat een briefje bij of ik er voor wilde zorgen dat ze niet in de vergetelheid zouden komen en goed zouden worden bewaard. Binnenkort worden die cassettes digitaal gemaakt. De Nationale Hitparades wil ik hier best plaatsen als daar belangstelling voor is. Heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat ze niet ongemerkt in een stoffig archief verdwijnen.

Jan-Fré

Geplaatst

Geweldig Jan-Fre!!! Daar doe je mij en zeker vele anderen een groot plezier mee. Ik luisterde destijds iedere vrijdagmiddag en zat met mijn cassetterecorder klaar om m'n favoriete plaatjes op te nemen. Helaas nooit een volledige uitzending opgenomen. Ik wacht met spanning af. Met vriendelijke groet, Joost

Geplaatst

Het kan nog even duren voordat ze op de bar komen te staan, maar wat in het vat zit verzuurt niet is in deze een mooi spreekwoord.

Even geduld dus nog, ze komen vanzelf!

Jan-Fré

Geplaatst

Ik heb laatst een hele doos cassettes gekregen waaronder ook een hele lading Nationale Hitparades.

Er zat een briefje bij of ik er voor wilde zorgen dat ze niet in de vergetelheid zouden komen en goed zouden worden bewaard. Binnenkort worden die cassettes digitaal gemaakt. De Nationale Hitparades wil ik hier best plaatsen als daar belangstelling voor is. Heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat ze niet ongemerkt in een stoffig archief verdwijnen.

Jan-Fré

Nou, Jan-Fre, noteer mij ook maar! geweldig!

Eindelijk weer 'nieuwe oude' Nationale Hitparades. Hopelijk uit het Felix-tijdperk!

groeten,

Edwin

Geplaatst

Mij zou je hiermee ook echt plezieren, Jan-Fre.

Ook ik bleef speciaal thuis op vrijdagavond en de zondagmiddag met de cassette-recorder bij de hand ...

Johan (België)

Geplaatst

Mooie opname, dankjewel. Voor mij is Felix nog steeds een van de beste dj's uit de Nederlandse radiogeschiedenis. Ik heb nooit begrepen waarom hij zichzelf vanaf z'n 40-ste te oud vond voor het dj-vak.

Geplaatst

Zou erg leuk zijn!! Maar......wil jij ook nog eens die bandjes van Radio Veronica Lokaal overzetten. Je zei dat je er een aantal nog in dozen had liggen.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.