Geplaatst 23 november 201312 jr. Ah joepie. Nou, ik zal er maar geen 220 V-draadje aan solderen lijkt me. De boel gaat voorlopig gewoon even in de pauzestand, da's duidelijk. Rene, Niet laten ontmoedigen, het ding loopt op 2 penlites zeker een jaar, hij neemt maar 3 mA. De twee penlites in serie in houder, min op klem 1 en de plus op 2. Het signaal afhalen van klem 1 naar jack ring, en afhankelijk of de klok een neergaande opgaande puls moet krijgen van klem 3 of 4 naar de tip van de jack. Het kan zijn dat er nog een pull-up weerstand nodig is tussen klem 2 en 3 of 4 van de DCF antenne van 10 of 15 Kohm. Moet Lukken, Groet Nico.
Geplaatst 23 november 201312 jr. Auteur Een pull-up weerstand... juist. Nou: ik heb gelukkig nog Vitamine D-tabletten dus met die weerstand moet het wel lukken Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren /default_wink.png" alt=";)" loading="lazy"> Man hou op. Aan dat soort grappen hoef ik echt niet te beginnen want ik heb geen idee hoe of wat. Maar nogmaals: dit is beslist niet het belangrijkste deel van de tafel en het zal best wel goed komen. Dank!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.