Geplaatst 2 januari 201411 jr. Hallo radiovrienden, Wie kent titel en uitvoerende(n) van deze tune, gebruikt in 1971 door Felix Meurders aan de kop van de Hilversum 3 Top 30? Shazam en Soundhound herkennen 'm niet, ikzelf ook niet. Wie van jullie? Benno
Geplaatst 2 januari 201411 jr. Hallo Benno, Ik zal even kijken of ik de naam kan achterhalen. Hier is in ieder geval de tune zonder spraak: Tune Top 30 met Felix Murders Groet, Peter
Geplaatst 2 januari 201411 jr. Auteur Wow, Peter, da's een mooie verrassing op 2 januari. Dankjewel tot zover, de tune heb ik nog nooit zo compleet gehoord. Ben benieuwd of je inderdaad ook titel en uitvoerende(n) kunt achterhalen, maar hiermee maak je me al helemaal bij. Thanks! Enneuh, gezond 2014! Benno
Geplaatst 4 januari 201411 jr. Hallo radiovrienden, Wie kent titel en uitvoerende(n) van deze tune, gebruikt in 1971 door Felix Meurders aan de kop van de Hilversum 3 Top 30? Shazam en Soundhound herkennen 'm niet, ikzelf ook niet. Wie van jullie? Benno Benno, Zo te horen moet je het zoeken bij Booker T Jones en de M.G.s. Groet Nico.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.