Geplaatst 24 januari 201411 jr. een simpele zoekopdracht naar Radio Veronica gaf mij ook het volgende resultaat: http://149.210.129.135/ En even doorkijkende zag ik tot m'n grote verbazing een klein stukje geschiedenis. En dat soort mensen maken ons als Stichting Norderney verwijten o.a. m.b.t. het gebruik van de naam "Veronica". Meneer Y.D. Albrecht (de voorzitter ) en consorten moeten hun ogen uit hun kop schamen!
Geplaatst 24 januari 201411 jr. Denk dat men verwijten maakt omdat men financieel gewin bij de naam willen hebben. Als men echt geïnteresseerd was zou men ten eerste zo'n blunder niet maken. Hun kijk op de naam "Veronica" is heel anders dan die van jou en mij. vr.gr.Anne
Geplaatst 24 januari 201411 jr. Ach, zelfs Lex Harding noemde bij de start van radio 538 op 11 december 1992 de datum dat radio Veronica moest stoppen, 31 december 1974.
Geplaatst 24 januari 201411 jr. Wees blij dat ze het jaartal (tenminste) nog goed hadden. ;-) Over tien of twintig jaar wordt er misschien (alleen maar) vermeld dat de zeezender Veronica in de jaren 70 van de vorige eeuw is gestopt. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.