Geplaatst 31 januari 201411 jr. Een aantal TV Leaders uit het TROS pakket van JAM 'Best Show' uit 1987 met de slogan 'Je moet bij de TROS zijn'. Blijft mooi spul en zo worden ze tegenwoordig helaas niet meer gemaakt.Best Show - TROS TV Leaders uit 1987 Groet, Peter
Geplaatst 2 februari 201411 jr. Auteur De solozang is overigens van Edward Reekers, Gerard Joling en Anita Meijer. Groet, Peter
Geplaatst 2 februari 201411 jr. Misschien is dit wel de bijbehorende beschrijving. Gemaakt op ons verzoek door Jelle Boonstra ( Jingle Genootschap ). En zij hebben ook alle banden sinds de TROS het onzalige idee had om ze te wissen.....Nu zijn ze in goede handen. Het is de "DL" versie. DL staat voor NOB technicus Dick Luchtenburg. Hij mixte alle Best show jingles opnieuw omdat wij vonden dat er "te weinig laag" inzat voor de radio. "Foutje Bart van Gogh en Ferry Maat". Onder andere de baspartij werd flink opgehaald. Maar ik weet niet of de door Peter beschikbaar gestelde jingles deze zijn. ( ga er ook niet naar luisteren, ik heb het wel gehad na al die jaren..............Sorry Peter) Moet haast wel want de foute versie heb ik destijds persoonlijk gewist volgens mij. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AYQBM3YH3NRW.pdf
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.