Spring naar bijdragen

Stream er uit, word aan gewerkt (za 14.00 en 19.00)


Aanbevolen berichten

Met de stream is niks mis.

Maar het is doodstil, de Amerikanen noemen het dead-air.

In zendertechniek zouden we zeggen wel draaggolf, geen modulatie.

Arme Ad, nog steeds in geveecht met zn computer, daar hadden we al discussies over in 2004 (828 reunie project)

Daar gaat je nederbeat, Jan, jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de stream is niks mis.

Maar het is doodstil, de Amerikanen noemen het dead-air.

In zendertechniek zouden we zeggen wel draaggolf, geen modulatie.

Arme Ad, nog steeds in geveecht met zn computer, daar hadden we al discussies over in 2004 (828 reunie project)

Daar gaat je nederbeat, Jan, jammer.

In het ergste geval zet ik een file op wetransfer, maar ga er van uit dat Ad de zaak ergens anders poot, want de halve top 40 is vanmiddag ook weg gegaan....

HEEEEEEEEEEEE wat hoort ik daar??? Van Veen en de Nederbeatjingle! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de computer van Ad van voor de Borkum riff is, en de diesel gestookte server van de Norderney gered is, dan wordt het tijd voor actie!

St. Norderney blijft als u dat wilt!

Stort nu uw bijdrage op giro 240024!

;)

Nu weet je waarom de st. Norderney de GESCHIEDENIS van de zeezender Veronica CV conserveert en bewaakt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er geen kijk op maar volgens mij moeten de computers vervangen worden.........

Welnee, bij mij draait het op stokoude computers met een gratis programma, nota bene door Ad indertijd aanbevolen.

Je moet een beetje logisch en konsekwent kunnen denken, anders gaan die computers geheel hun eigen weg.

Kan Ad alweer de zaak op afstand weer bedienen, anders zou dat het probleem kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee, bij mij draait het op stokoude computers met een gratis programma, nota bene door Ad indertijd aanbevolen.

Je moet een beetje logisch en konsekwent kunnen denken, anders gaan die computers geheel hun eigen weg.

Kan Ad alweer de zaak op afstand weer bedienen, anders zou dat het probleem kunnen zijn.

Ja ze kunnen op afstand worden bedient.

Hij heeft het vorige week zelfs uit Zwitserland gedaan.........

Maar ja, Ad en computers hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.