Geplaatst 21 maart 201411 jr. Radio Baccara 106.3 FM in het Belgische Haspengouw. Jingles in the mix: Baccara dook later ook op in Gelderland, Noord Brabant en Zuid Holland. Enjoy, Renegade
Geplaatst 22 maart 201411 jr. Mooi spul Renegade. Dat Simple and Free pakket in stereo-uitvoering......zoek ik al jaaaaaaren! ;-) Heb jij hem toevallig al?
Geplaatst 6 november 20205 jr. Beste, ik krijg het niet open om te luisteren. Kan u de jingles van Radio Baccara Haspengouw even mailen? Ik wil deze graag hebben? mijn email is: steve.tc@hotmail.be
Geplaatst 8 november 20205 jr. Heren dit is geplaats in Maart 2014. Dus waarschijnlijk delete. Ik zal eens kijken of ik de Simply and free heb in stewreo. Groetjes Allemaal Dyo Aussieland
Geplaatst 8 november 20205 jr. Auteur Idd wat Dyo zegt, heb ik 6½ jaar geplaatst. Heb even teruggezocht, volgens mij was het deze: https://pixeldrain.com/u/ECxG8Pub 8 november 20205 jr. bewerkt door Renegade
Geplaatst 8 november 20205 jr. Dank voor het opnieuw delen Renegade. Zoals je al omschreef waren de jingles van Radio Baccara Sint Truiden (Haspengouw) ook op tientallen plekken in Nederland te horen, niets makkelijkers en goedkopers om jingles te lenen dan ze zelf te laten produceren toch ? Mochten er liefhebbers zijn voor airchecks van Radio Baccara uit verschillende regio's in het land (Den Haag, Rijswijk, Winterswijk, Dieren, Nijmegen, Wageningen, Obdam, Lelystad etc) plaats ik ze met alle liefde
Geplaatst 8 november 20205 jr. 1 uur geleden zei Richard079: Radio Baccara uit verschillende regio's in het land (Den Haag, Rijswijk Den Haag, de vrije radiostad van Nederland, heeft vele top stations gehad jaren 70 en 80, maar door de vele acties van de RCD was er een korte periode eind jaren 80 en begin jaren 90, dat het wat stiller was en Radio Baccara was een van de weinige (samen met Centraal) die doorgingen. Niet veel later (1991/1992) was het weer (opnieuw) behoorlijk druk in de Haagse ether, want er waren weer vele nieuwe radiostations bijgekomen ( Trend, Contact, Exclusief, Balance ect..) en ook oudgedienden als Radio Stad Den Haag, Nova, Hofstad waren weer terug en Centraal zond zelfs een tijdje met twee verschillende zenders en formats uit.
Geplaatst 15 november 20205 jr. Op 8-11-2020 om 03:22 zei dyo: Heren dit is geplaats in Maart 2014. Dus waarschijnlijk delete. Ik zal eens kijken of ik de Simply and free heb in stewreo. Groetjes Allemaal Dyo Aussieland Dat zou fantastisch zijn. Kan ik weer een beetje freaken 🙂
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.