Geplaatst 23 maart 201411 jr. In de zomer van 1993 had Rob van Someren bij de TROS op zondag in zijn programma het spel Pinnen en winnen. De jingles voor dit spelletje werden door Impact Creative gemaakt op tracks van Thompson Creative en Firstcom. De gewone jingles van de TROS op zondag (150% TROS) en de kerst heb ik hier al eerder gepost, maar nog niet de jingles van Pinnen en winnen. Het muziekje (Frontal Attack) van de 'goed/fout' jingle werd eerder ook al gebruikt voor het TV-pakket van Véronique en staat ook op de CD Promopack van Thompson Creative.Jingles: TROS - Pinnen en winnen Groet, Peter
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Echt veel naar geluisterd. Somertijd op zondagmiddag van 12 - 3 bij de TROS. Deze 'song' alleen nog nooit zo gehoord. Alleen de ingekorte versie voor het spelletje, uiteraard wel. Is die (die jingle) en de filler ook toevallig ergens te beluisteren / downloaden? Iemand??
Geplaatst 25 maart 201411 jr. Auteur Waarschijnlijk hebben ze die jingle bij de TROS zelf ingekort. Deze komt rechtstreeks van de master. Misschien zelf knippen? Groet, Peter
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Auteur @Rrrricky: Ik heb denk ik de uitvoering gevonden die je bedoeld. Alleen het begin wordt gezongen en de rest is instrumentaal. TROS: Pinnen en winnen lied Grt, Peter
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.