Geplaatst 27 april 201411 jr. Gisteren heb ik met Koningsdag een dagje Dordrecht gedaan. Lekker struinen door de stad langs kraampjes en terrasjes. En ja, ook dit jaar kwam ik weer thuis met een radio. Dit keer een Silver XF2400 wereldontvanger voor 2 euro. In nieuwstaat, incl. doos, handleiding, hoesje en garantiebewijs. LG, MG, KG en FM.
Geplaatst 27 april 201411 jr. Auteur En hoe werkt ie? Prima. En het geluid is verrassend goed met drie keuze instellingen. Over het ontvangst op LG/MG kan ik weinig melden door de vele stoorbronnen in huis, maar komende zomer ga ik er eens voor zitten op de 'camping'.
Geplaatst 27 april 201411 jr. Ik heb wat draaibaar spul gekocht. De CD box heb ik in het verleden via Marktplaats op geboden. Bij 15 euro gingen ze er nog over heen, nu voor 1 euro. Jan en Dean is de 1979 uitvoering, die zocht ik, want op elke verzamelaar staat de 60s uitvoering.
Geplaatst 27 april 201411 jr. Jan en Dean is de 1979 uitvoering, die zocht ik, want op elke verzamelaar staat de 60s uitvoering. Grappig, ik had vroeger met Jan & Dean het omgekeerde, heb de single gekocht nadat de Deadman's Curve-film door de VOO was uitgezonden (zoals kennelijk half Nederland toen deed, gezien de hitnotering). Daarna allerlei vage verzamel-LP's om de originele versie maar te krijgen, tegenwoordig het originele singletje, op Liberty, gewoon ook in huis. En dan lees ik dat op jouw hoesje staat 'Original recordings'!! Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.