Geplaatst 19 mei 201411 jr. Peter Harmsen's Laser 558 Gallery (1984-85) Peter Harmsen's Radio Caroline Gallery (1983-85)
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Prachtige foto's Martin!! Ik heb genoten vooral de technische hadden mijn interesse. Maar toch iets dat ik mis. Bij veel foto's waarop "de mens" te zien is...."de namen".... En da's jammer. Hopelijk weet iemand die. Want dan begint zoiets veel meer te leven vind ik. Overigens wel veel respect voor al die types die bij nacht en ontij ons maar mooi van muziek voorzagen. Juul
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Auteur Hallo Juul, Maar toch iets dat ik mis. Bij veel foto's waarop "de mens" te zien is...."de namen".... als je op de enkele foto's klikt dan vind je beneden je bij bijna iedere foto een beschrijving en een naam... Groetjes Martin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Ha die Martin, Zal wel aan mij liggen denk ik maar ik kom niet verder dan:
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Auteur Scroll gewoon eeen beetje naar beneden, en dan vind je links in de hoek op witte grond de enkele tekst, in dit geval: Andy 'Cosmic' Johnson (a guest from Radio Caroline) en Holly Michaels showing off in the on-air studio
Geplaatst 20 mei 201411 jr. Zal wel aan mij liggen denk ik maar ik kom niet verder dan: Bij mij staat dan rechts bovenaan: Laser 558 - 1984-08 - © Peter Harmsen (06) Andy 'Cosmic' Johnson (a guest from Radio Caroline) Ook rechts bovenaan: Laser 558 - 1984-08 - © Peter Harmsen (04) Holly Michaels showing off in the on-air studio ( Windows 7 Internet Explorer 10) Robin
Geplaatst 20 mei 201411 jr. De vrouwvriendelijkste zeezender? Niet altijd! Vooral als ze lange periodes (tijdens slechte bevoorrading) niet konden douchen en er een groot gebrek was aan b.v. vrouwelijke hygiëne producten. Robin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.