Spring naar bijdragen

nieuw jinglepakket Radio 10


simonfex

Aanbevolen berichten

De jinglebeds zelf vallen me niet eens heel erg tegen maar wat een ontzettend shit audiologo. Wat is er mis met het vertrouwde logo of " gebruik" iets van een ander bewezen soundlogo van een amerikaans station. Als het de bedoeling is dat er herkenning vanaf straalt is bij deze geconstateerd dat dat niet gelukt is. En dat gegil is ook onnodig. Het hoeft echt geen JAM te zijn maar mag het mag voor dat geld wel iets virtuozer :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het steeds beter begin te vinden.... Het is een schaamteloze rip off van het Wise Buddah pakket voor Radio 2 met hier en daar wat dingen uit het laatste Sky pakket, maarre.... wél goed gedaan. Ik probeer de jingles altijd te beoordelen op basis van het gebruik op de radio en ze werken wonderwel.

Overigens is de sound en aanpak van dit pakket vlgs mij de eerste stap naar een afscheid van Radio 10 als oldieszender. Die gaan de concurrentie aan met Radio 2, Veronica en misschien wel een beetje Q. Hun frequentiepakket laat dit ook toe.

Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, probleem dus nu

Wij hebben ook altijd bij Top Format afgesproken dat er een bijv. in de Benelux geen ander station zou enz. enz.

Maar ja, bij ons ging het om zeer grote bedragen.

Vergeten zeker af te spreken ? ( Bij West destijds bedoel ik ). Of de afspraak periode is verlopen, kan ook nog.

Maar ook bij R10 hebben ze dat denk ik ook niet afgesproken.

Iedereen heeft zeker zitten slapen, kan ook nog.

En een wat merkwaardige reactie van de jinglemaker.

"Allebei goede klanten"........enz.

Nou lekker zo'n bedrijf dan. Ik zou er nooit meer wat laten maken.

"Prutsers"........ Alles voor de omzet.

Dan maar naar Top Format, kost wat meer maar dan heb je ook wat......vakmanschap dus.

Juul

PS. heb ik het nog niet eens over de kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS. heb ik het nog niet eens over de kwaliteit.

---Volgens Renzo Veenstra, hoofdredacteur van Omroep West is er maar één oplossing: “Radio 10 moet dat pakket van de zender afhalen".---

Kan Radio 10, gelijk zonder gezichtsverlies, een kwalitatief beter jinglepakket aanschaffen.

---Ook volgens Veenstra: "Maar bij ons draait dit (pakket) al 3 jaar"---

Wordt het na drie jaar de zelfde jingles gebruikt te hebben, misschien ook niet eens tijd bij Radio West, voor een nieuw (beter) jinglepakket!?

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robin,

1. budget wellicht?

2. En dat het tijd wordt voor een nieuw (beter ) pakket, dat vindt jij......maar dat vinden zij kennelijk niet of.....(zie bovenstaande ).

3. Ik blijf erbij dat ik het jingle bedrijf "prutsers" vindt.

En ja, ik heb wel eens geroepen dat je in Hilversum geen villa kan binnengaan of je kunt er wel jingles etc. opnemen dan wel bewerken.

opm. bij 1. Voor je het weet beginnen mensen weer te zeuren over geldverspilling bij de P.O., toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.