Spring naar bijdragen

Titel of naam van de groep?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Afgelopen zondag luisterde ik naar 192 radio en hoorde tussen 14:00-15:00 een waanzinnig goed nummer dat instrumentaal was!!! Het was in het programma Sangria. Wie ó wie kan mij helpen aan dat nummer, betreffende de titel of de groep? Wordt dit programma ook nog herhaald op een andere dag wellicht? Of heeft iemand het toevallig opgenomen? Of is er iemand die een playlist heeft van dit uur of van deze dag?

Ben benieuwd of er iemand is met de gouden tip!

Bedankt alvast!

Groetjes,

T.F.Witkamp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Afgelopen zondag luisterde ik naar 192 radio en hoorde tussen 14:00-15:00 een waanzinnig goed nummer dat instrumentaal was!!! Het was in het programma Sangria. Wie ó wie kan mij helpen aan dat nummer, betreffende de titel of de groep? Wordt dit programma ook nog herhaald op een andere dag wellicht? Of heeft iemand het toevallig opgenomen? Of is er iemand die een playlist heeft van dit uur of van deze dag?

Ben benieuwd of er iemand is met de gouden tip!

Bedankt alvast!

Groetjes,

T.F.Witkamp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je soms dit?

Los Pekenikes - Tren Transoceanico a Bucaramanga.

Hier hoor je een klein stukje van de plaat.

http://www37.zippyshare.com/v/32193705/file.html

Dirk

Dag Dirk,

Dank je wel voor je snelle reactie! Het is inderdaad het nummer wat ik gehoord heb!

Een waanzinnig nummer vind ik het, komt door het ritme wat er in zit! Nogmaals erg

bedankt voor de gouden tip!!!

Groetjes,

Theo Witkamp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoel je soms dit?

Los Pekenikes - Tren Transoceanico a Bucaramanga.

Hier hoor je een klein stukje van de plaat.

http://www37.zippyshare.com/v/32193705/file.html

Dirk

Dag Dirk,

Dank je wel voor je snelle reactie! Het is inderdaad het nummer wat ik gehoord heb!

Een waanzinnig nummer vind ik het, komt door het ritme wat er in zit! Nogmaals erg

bedankt voor de gouden tip!!!

Groetjes,

Theo Witkamp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dirk,

Dank je wel voor je snelle reactie! Het is inderdaad het nummer wat ik gehoord heb!

Een waanzinnig nummer vind ik het, komt door het ritme wat er in zit! Nogmaals erg

bedankt voor de gouden tip!!!

Groetjes,

Theo Witkamp

Leuke plaat ja.

Het is het ritme van een trein . de titel betekent transoceanische trein naar Bucaramanga (Colombia)

https://www.google.nl/search?q=bucaramanga&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=I4u1U4_hBIGf-waU14HQAQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Dirk,

Dank je wel voor je snelle reactie! Het is inderdaad het nummer wat ik gehoord heb!

Een waanzinnig nummer vind ik het, komt door het ritme wat er in zit! Nogmaals erg

bedankt voor de gouden tip!!!

Groetjes,

Theo Witkamp

Leuke plaat ja.

Het is het ritme van een trein . de titel betekent transoceanische trein naar Bucaramanga (Colombia)

https://www.google.nl/search?q=bucaramanga&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=I4u1U4_hBIGf-waU14HQAQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6438
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Lee M
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.