Geplaatst 28 juli 201411 jr. "Er gaan geruchten" dat er weer een boek over Radio Veronica , de zeezender, op stapel staat. De voorlopige titel luid ; "Veronica - Veertig jaar later" Het wordt een boek met veel kleuren materiaal en na 40 jaar net als het boek van Rob Out, weer van binnen uit geschreven. Dus ziet het er naar uit dat we tijdens onze aankomende reünie weer op de rotonde moeten gaan staan voor dit keer een mooie kleuren foto. ( met de overlevenden ).
Geplaatst 29 juli 201411 jr. Ik schreef al : "weer van binnen uit " Dit ruikt naar een papieren en met veel foto's aangeklede versie van de Norderney-site...
Geplaatst 29 juli 201411 jr. "Er gaan geruchten" dat er weer een boek over Radio Veronica , de zeezender, op stapel staat. De voorlopige titel luid ; "Veronica - Veertig jaar later" Het wordt een boek met veel kleuren materiaal en na 40 jaar net als het boek van Rob Out, weer van binnen uit geschreven. Dus ziet het er naar uit dat we tijdens onze aankomende reünie weer op de rotonde moeten gaan staan voor dit keer een mooie kleuren foto. ( met de overlevenden ). Leuk, maar weten we nu inmiddels niet (bijna) alles ? Groet Hans de Purmer (NH)
Geplaatst 9 augustus 201411 jr. Een boek over Veronica is natuurlijk altijd mooi. Ik heb er twee, Veronica een jaar later en een boek waarvan ik de titel even niet uit mijn hoofd weet. Ik heb het in 2007 gekocht toen ik een weekend in Leeuwarden was. Begin 2015 verschijnt er zeer waarschijnlijk een boek over 50 jaar top 40. Gelukkig kan ik hier in Delmenhorst die boeken gewoon bestellen en hoef ik er geen extra treinreis voor te maken. Ik moet dan wel de ISBN-nummers weten, de exacte titel en de auteurs.
Geplaatst 17 augustus 201411 jr. Juul ga dan wel in het midden staan van de rotonde het is iets drukker geworden. groet Henk.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.