Geplaatst 11 augustus 201411 jr. Het is augustus, en met die maand hebben de meeste van ons iets gemeen. Ik heb maar weer eens een collage gemaakt met de titel "De klok tikt steeds verder". Vijf minuten zeezender jingles van Veronica in een notedop. Dit is de derde gecorrigeerde versie! https://soundcloud.com/user8093414/zzveronica-collage-2014-4
Geplaatst 11 augustus 201411 jr. Mooi idee Harm. Maar.........."De klok tikt steeds verder" is de titel daarom is het jammer dat de uitspraak van Rob Out op 44" ""De klok tikt steeds verder" verzuipt. ( in zijn geval een aardige woordspeling, maar ok...) Dus Out even iets harder in de mix. Maar mooi idee. Juul
Geplaatst 11 augustus 201411 jr. Auteur Mooi idee Harm. Maar.........."De klok tikt steeds verder" is de titel daarom is het jammer dat de uitspraak van Rob Out op 44" ""De klok tikt steeds verder" verzuipt. ( in zijn geval een aardige woordspeling, maar ok...) Dus Out even iets harder in de mix. Maar mooi idee. Juul Ja meneer! Ik riep in m'n TROS tijd bij een meersporen opname: "Komt bij de mix wel goed!"
Geplaatst 11 augustus 201411 jr. Mooi gemaakt, Harm. Complimenten. Dinsdag met bronvermelding op www.jingleweb.nl Wie volgt met montages over Noordzee en alle andere zeezenders? Groet! Benno
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Soundclout probeert mij steeds nieuwe browsers aan te smeren. Is al dit moois ook nog voor oude browsers beschikbaar.
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Soundclout probeert mij steeds nieuwe browsers aan te smeren. Is al dit moois ook nog voor oude browsers beschikbaar. En dat gebeurt niet zomaar Ruud, het is voor je eigen bestwil om zeker je browser up-to-date te houden. Verouderde browsers zijn onderhand de belangrijkste bron voor besmetting met alles wat je niet op je PC wilt hebben.
Geplaatst 12 augustus 201411 jr. Auteur Soundclout probeert mij steeds nieuwe browsers aan te smeren. Is al dit moois ook nog voor oude browsers beschikbaar. Welke browser gebruik je dan, Ruud? Ik werk al jaren 'safe en sound' met Firefox en kun je veilig downloaden en installeren via www.mozilla.org/nl
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.