Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Het SBS weerbericht van gisteren werd vanaf de Jenni Baynton gepresenteerd: http://www.pietsweer.nl/2014/default-1921/
Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Gelukkig heb ik het gemist. Ik wordt GEK van die man met die zwaaiende handen in beeld. En er is geen producer die effe vraagt of z'n handen een beetje stil wil houden. En dan die "Piet Paulismaatjes", altijd met mensen om hem heen en dan pas na twee minuten gaat ie het ook nog over het weer hebben. En dan heb ik het ook nog niet eens gehad over z'n "diepte interviews"......pfffffff. Maar ja, folklore hé? Maar jammer in dit geval had ik het wel even willen zien............
Geplaatst 20 augustus 201411 jr. Ha Ha en dan zijn jarenlange éénheids articulatie. Pffffff! We hebben het natuurlijk alleen over pietjes vitamine weer en niet over Radio Waddenzee
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Ha Ha en dan zijn jarenlange éénheids articulatie. Pffffff! We hebben het natuurlijk alleen over pietjes vitamine weer en niet over Radio Waddenzee Nee, over Waddenzee heb ik geen negatieve gevoelens. Ik heb er respect voor.
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Ik ga zaterdag, als het weer het toelaat, een kijkje nemen aan boord.
Geplaatst 21 augustus 201411 jr. Auteur Ik ga zaterdag volgende week. Gekozen voor de afgrijselijk vroege afvaart van 09.00 uur. Wordt dus opstaan om 05.30 uur....
Geplaatst 22 augustus 201411 jr. En dan te bedenken dat Piet ook een gastprogramma gedaan heeft in "Welkom op 538"..... Gr.thijs
Geplaatst 22 augustus 201411 jr. En dan te bedenken dat Piet ook een gastprogramma gedaan heeft in "Welkom op 538"..... Gr.thijs Maar toen zag je z'n handen niet............
Geplaatst 22 augustus 201411 jr. En dan te bedenken dat Piet ook een gastprogramma gedaan heeft in "Welkom op 538"..... Gr.thijs Is daar een opname van? Lijkt me leuk om eens te horen. Martin
Geplaatst 22 augustus 201411 jr. Ik heb het programma een jaar of wat geleden nog eens gehoord op Holland FM. Dus er moet een opname van zijn. Gr.thijs
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Ik heb het niet. Jammer Juul. Ik ben reuze benieuwd naar Piet's diskjockeykwaliteiten. Martin
Geplaatst 23 augustus 201411 jr. Piet stond dus op de Jenni Baynton. Ik stond er vanmiddag en maakt deze foto's: http://radiotrefpunt.nl/fotoalbum/bezoek-aan-de-jenni-baynton/
Geplaatst 24 augustus 201411 jr. Er zijn mooie foto's bij Vincent. Mooie luchten onder andere. Leuke dag gehad?
Geplaatst 24 augustus 201411 jr. Er zijn mooie foto's bij Vincent. Mooie luchten onder andere. Leuke dag gehad? Ja, we hadden gelukkig mazzel met het weer (tot halverwege de terugweg).
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.