Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Ik zat vanmiddag te lezen in het prachtige "RNI-boek" - De Gouden Glans van Radio en las daar ook dat de Engelse service ook z'n afscheid kende ik geloof de 31e? Heeft iemand daar opnamen van ? Boek is trouwens een echte aanrader en ik ben blij dat het er is. Juul
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Heb ik. Wil je alleen het laatste uur of de hele laatste internationale service van 30-08-74 20.00 uur tot 24.00 uur?
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Auteur Heb ik. Wil je alleen het laatste uur of de hele laatste internationale service van 30-08-74 20.00 uur tot 24.00 uur? Geweldig Ed. Mag ik zo vrij zijn om de periode van 20-24 uur? Als je effe tijd hebt hoor. Het is nu toch 40 jaar geleden...... Juul
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Geweldig Ed. Mag ik zo vrij zijn om de periode van 20-24 uur? Als je effe tijd hebt hoor. Het is nu toch 40 jaar geleden...... Juul Ik heb de afgelopen dagen zoveel geupload dat deze er ook nog wel bij kan. Heb het in een zipje gestopt. http://www21.zippyshare.com/v/30661363/file.html
Geplaatst 31 augustus 201411 jr. Boek is trouwens een echte aanrader en ik ben blij dat het er is. Juul Ik zal het boek ook aanschaffen. Ik ben wel nieuwsgierig gemaakt.
Geplaatst 1 september 201411 jr. Auteur Ik heb de afgelopen dagen zoveel geupload dat deze er ook nog wel bij kan. Heb het in een zipje gestopt. http://www21.zippyshare.com/v/30661363/file.html Dank Ed. Ja, eind augustus hé?. Ik ben blij dat het 1 september is. Ga nu het huis-buiten spinvrij maken en dan "anti-spin" spuiten. Is weer heeeeeeel wat anders. Ik ga het downloaden. Juul
Geplaatst 3 september 201411 jr. Het boek is zeer aan te raden en de levertijd was slechts 3 dagen, het weekend meegerekend. Over de inhoud kan ik kort zijn, foto's die je nog niet eerder hebt gezien, de tekst leest als een "jongensboek" en het geheel is gedrukt op kwaliteitspapier. Leuk zijn ook de "weetjes' die naast de kaders zijn geplaatst met o.a info over de treiterschijf e.d. Kortom, een stuk kwaliteitswerk van Marc en Ferry!
Geplaatst 5 september 201411 jr. Afgelopen week tijdens mijn vakantie dit mooie boek gelezen. Compimenten aan Ferry en Marc. Een echte aanrader. Groet, Peter
Geplaatst 8 september 201411 jr. Boek RNI, Afgelopen zaterdag het RNI boek hier ook ontvangen. Prachtig geschreven, met mieters mooie foto's. Lettergrootte (korps) had van mij iets groter gemogen... Maar bij deze krijgen Ferry en Marc ook mijn complimenten!! Gr., HA
Geplaatst 8 september 201411 jr. Aangezien ik geen echter radio Noordzee fan ben, heb ik toch het boek aangeschaft. En in het afgelopen weekeinde in een keer uitgelezen. Prima geschreven, schitterende foto's en veel inside informatie. Mooi dat er na 40 jaar zo'n uitgebreid gedocumenteerd boek nog verschijnt over Noordzee. En als je dan bekend dat het binnen 9 maanden geschreven is!!! Complimenten aan Ferry Bosman en Marc van Amstel.
Geplaatst 11 september 201411 jr. Hier 3 leuke 'clips' als promo voor het RNI boek: Huiver & Geniet ervan, HA
Geplaatst 18 september 201411 jr. RTVNH: Met Radio Noordzee is er geschiedenis geschreven in het Europese radiobestel. Nu is er een boek over geschreven: De Gouden Glans van Radio. http://www.rtvnh.nl/nieuws/150609/Geschiedenis+van+Radio+Noordzee+International+gebundeld+in+boek+ Luister het fragment terug..... Groet, HA
Geplaatst 18 september 201411 jr. Het boek is vanaf zaterdag ook verkrijgbaar bij Stichting Mediacommunicatie.Voor informatie: jfv@mediacommunicatie.nl
Geplaatst 19 september 201411 jr. Dank Ed. Ja, eind augustus hé?. Ik ben blij dat het 1 september is. Ga nu het huis-buiten spinvrij maken en dan "anti-spin" spuiten. Is weer heeeeeeel wat anders. Ik ga het downloaden. Juul Zonde dat je de spinnen het huis uit spuit. Het zijn nuttige dieren. Ze houden je huis vrij van insekten. Theo
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.