Spring naar bijdragen

Boek RNI - De Gouden Glans van Radio


Juul

Aanbevolen berichten

Ik zat vanmiddag te lezen in het prachtige "RNI-boek" - De Gouden Glans van Radio en las daar ook dat de Engelse service ook z'n afscheid kende ik geloof de 31e?

 

Heeft iemand daar opnamen van ?

 

Boek is trouwens een echte aanrader en ik ben blij dat het er is.

 

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de afgelopen dagen zoveel  geupload dat deze er ook nog wel bij kan. Heb het in een zipje gestopt.

Please login or register to see this link.

Dank Ed.

 

Ja, eind augustus hé?.

Ik ben blij dat het 1 september is. Ga nu het huis-buiten spinvrij maken en dan "anti-spin" spuiten. Is weer heeeeeeel wat anders.

 

Ik ga het downloaden.

 

 

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het boek is zeer aan te raden en de levertijd was slechts 3 dagen, het weekend meegerekend.

Over de inhoud kan ik kort zijn, foto's die je nog niet eerder hebt gezien, de tekst leest als een "jongensboek" en het geheel is gedrukt op kwaliteitspapier.

Leuk zijn ook de "weetjes' die naast de kaders zijn geplaatst met o.a info over de treiterschijf e.d.

Kortom, een stuk kwaliteitswerk van Marc en Ferry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik geen echter radio Noordzee fan ben, heb ik toch het boek aangeschaft. En in het afgelopen weekeinde in een keer uitgelezen. Prima geschreven, schitterende foto's en veel inside informatie. Mooi dat er na 40 jaar zo'n uitgebreid gedocumenteerd boek nog verschijnt over Noordzee. En als je dan bekend dat het binnen 9 maanden geschreven is!!! Complimenten aan Ferry Bosman en Marc van Amstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Ed.

 

Ja, eind augustus hé?.

Ik ben blij dat het 1 september is. Ga nu het huis-buiten spinvrij maken en dan "anti-spin" spuiten. Is weer heeeeeeel wat anders.

 

Ik ga het downloaden.

 

 

Juul

Zonde dat je de spinnen het huis uit spuit. Het zijn nuttige dieren. Ze houden je huis vrij van insekten.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.