Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Veronica Top 40 - 25 september 1987

Featured Replies

Geplaatst

Jan, ik hoor hier ook een ander stukje in het eerste uur. Begint bij 4 minuten. Waar komt dit vandaan? Ben wel benieuwd.

Geplaatst

Ik wil niet lullig doen hoor, maar het is de Nederlandse Top 40.

De Veronica Top 40 stopte op, enfin dat is wel bekend denk ik... :D

Geplaatst

Edgar,

Ik heb ook net zitten luisteren. Snap daar niks van. Ik weet echt niet waar dit vandaan komt. De opname van deze top 40 heb ik in 2010 ergens gedownload (waarschijnlijk bij de buren).

groet,

janf

Geplaatst

Edgar,

Ik heb ook net zitten luisteren. Snap daar niks van. Ik weet echt niet waar dit vandaan komt. De opname van deze top 40 heb ik in 2010 ergens gedownload (waarschijnlijk bij de buren).

groet,

janf

Edgar/Jan,

Hebben jullie nog meer top40's uit 1987? Wat een fantastisch muziekjaar was dat!!!

Groetjes,

Roel

Geplaatst
  • Auteur

Toen ik die band van het weekend terughoorde was mijn idee juist dat eigenlijk alleen U2 nog een beetje het aanhoren waard is. De rest is of vergeten, of gewoon niks, of kapotgedraaid (Terence Trent d'Arby). Maar dat is mijn bescheiden mening/smaak ;-)

Geplaatst

Toen ik die band van het weekend terughoorde was mijn idee juist dat eigenlijk alleen U2 nog een beetje het aanhoren waard is. De rest is of vergeten, of gewoon niks, of kapotgedraaid (Terence Trent d'Arby). Maar dat is mijn bescheiden mening/smaak ;-)

Gelukkig heeft dat mijn inziens ook met smaak te maken, want ik vind juist de jaren 80 de betere periode (komt ook omdat ik een eind 30tiger ben waarschijnlijk  :cool:  )

Maar nummers als WAX - Building a bridge, Roadblock van SAW, Don't Look any further van Dennis Edwards etc (want er zitten nog veel meer leuke nummers in), zijn voor mij zeker niet kapotgedraaid. Maar dat is mijn bescheiden mening/smaak dus  :D

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.