Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen. Heb ik dat ooit al eens hier ter beluistering laten horen? Ik heb geen idee hoe ik er aan kom. En voordat ik het ga wissen............... Het is een volstrekte chaos in de studio. Echt Hugo. Ik lees het wel. Juul
Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Auteur Nou hier is ie dan: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JOXYOTKPMTCO.mp3 En nu gooi ik het weg...........
Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Dit fragment dateert van donderdag 11 april 1985 want toen was One Day's Enough van Roberto Jacketti and the Scooters de paradeplaat die week. Gr. Arnold.
Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen. Heb ik dat ooit al eens hier ter beluistering laten horen? Ik heb geen idee hoe ik er aan kom. En voordat ik het ga wissen............... Het is een volstrekte chaos in de studio. Echt Hugo. Ik lees het wel. Juul Juul, Misschien schrijf ik het wat wreed, maar Hugo sprak mij totaal niet aan als deejay.... Daarintegen wel zijn tune! Los Pekenikes - Tren Transoceanico : Wat een leuk nummer.... Groet, HA
Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Auteur Hugo paste bij mij in het rijtje Rob Out.....nou dan weet je het wel. En als chef had Hugo constant bonje met vrijwel iedereen. Maar ja, hij werd chef omdat ie al vanaf het prille begin bij de TROS zat, zo ging en soms gaat dat.......... Hij vond die zeezender jongens een bedreiging die bij de TROS kwamen in 74-75. Maar in de OR waar ik met hem inzat kon je hem er wel bij hebben. Toch bewaar ik aardige herinneringen aan hem.
Geplaatst 6 oktober 201411 jr. "Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen." (Juul) Dit was niet het echt laatste programma van Hugo, hoewel het in de twee jaar daarna (85-87) wel een rommeltje werd. Hugo was van juli '86 tot zomer '87 weer terug. Toen echt voor het laatst. dat ging als volgt: Een week na deze show begon weliswaar een nieuwe programmering per 18-4-85 (met 3 hitparades tussen 9 en 12 's morgens!!! - hoe verzin je het) NL Top 10 met Ad (9-10), Polderpop met Erik (10-11 )en Europarade met Ad tussen 11 en 12. Maar toen Erik in mei 1986 weer wegging bij de TROS, keerde de HvG show terug tussen 9 en 11, kwam de Polderpop (met Ad (even) terug tussen 2 en 3 en verdween (eindelijk) de NL Top 10 van Drie. Pas in de zomer van '87 (precieze datum weet ik niet) werd de HvG ineens veranderd in de Gouden Uren (met Ad), aanvankelijk tussen 9 en 11, waarna Ad nog een uurtje Europarade deed. Afscheid nemen door Hugo was er toen niet meer bij volgens mij. Hij verdween 'met stille trom', in mijn herinnering. En per 1-10-87 was het Gouden Uren met Ferry tussen 9 en 12 en definitief het einde van zowel Ad als Hugo op Drie. Edwin
Geplaatst 6 oktober 201411 jr. Ik meende dat 30 april 1987 de laatste Hugo van Gelderen Show was. In eerste instantie heette de Gouden Uren toen Drie Om Drie Show. Ad nam de uren van Hugo erbij en ging verder met de Europarade. Op een gegeven moment stopte de Europarade,dat was op 18 juni 1987 meende ik. Vanaf 25 juni 1987 heette de Drie Om Drie Show de Gouden Uren. Uiteindelijk stopte Ad op 3 en nam Ferry Maat de uren van Ad over. Op zijn beurt nam Martijn Krabbé de uren van Ferry over in de Nationale Hitparade. De Nederlandstalige Top 10 werd al een tijdje uitgezonden op vrijdagmiddag van 17.00 tot 18.00 op Radio 2. De Polderpopparade was van 8 mei 1986 tot 26 februari 1987 op het tijdslot 14.00-15.00 uur te beluisteren. Vanaf 5 maart 1987 kreeg de Nationale er weer een uurtje bij. Vanaf 5 maart 1987 fuseerde de Polderpopparade en de Nederlandstalige Top 10 met elkaar en ging verder met Nederlands Hitwerk op vrijdagmiddag van 17.00 tot 18.00 uur op Radio 2. Van de laatste uitzending met Ad Roland op 30 september 1988 heb ik hierbij nog een opname. http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4KZ6FFKWDSUM.mp3 Groetjes, Frank.
Geplaatst 9 oktober 201411 jr. Frank, weet jij of Hugo op die Koninginnedag in '87 nog afscheid heeft genomen? Of was het 'zometeen komt de Europarade, fijne dag'? Edwin
Geplaatst 11 oktober 201411 jr. Hallo Edwin, Nee Hugo is met stille trom vertrokken. Heb er helaas geen opnames van. Groetjes, Frank.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.