Spring naar bijdragen

laatste programma Hugo van Gelderen


Juul

Aanbevolen berichten

Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen.

 

Heb ik dat ooit al eens hier ter beluistering laten horen?  Ik heb geen idee hoe ik er aan kom.

En voordat ik het ga wissen...............

Het is een volstrekte chaos in de studio. Echt Hugo.

 

Ik lees het wel.

 

Juul

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen.

 

Heb ik dat ooit al eens hier ter beluistering laten horen?  Ik heb geen idee hoe ik er aan kom.

En voordat ik het ga wissen...............

Het is een volstrekte chaos in de studio. Echt Hugo.

 

Ik lees het wel.

 

Juul

Juul,

Misschien schrijf ik het wat wreed, maar Hugo sprak mij totaal niet aan als deejay....

Daarintegen wel zijn tune!

 

Los Pekenikes - Tren Transoceanico :

 

Wat een leuk nummer.... :shy:

 

Groet,

 

HA

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hugo paste bij mij in het rijtje Rob Out.....nou dan weet je het wel.

En als chef had Hugo constant bonje met vrijwel iedereen.

 Maar ja, hij werd chef omdat ie al vanaf het prille begin bij de TROS zat, zo ging en soms gaat dat..........

Hij vond die zeezender jongens een bedreiging die bij de TROS kwamen in 74-75.

Maar in de OR waar ik met hem inzat kon je hem er wel bij hebben. Toch bewaar ik aardige herinneringen aan hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Ik vind hier in m'n archief een stuk audio van het laatste programma Hugo van Gelderen." (Juul)

 

Dit was niet het echt laatste programma van Hugo, hoewel het in de twee jaar daarna (85-87) wel een rommeltje werd. Hugo was van juli '86 tot zomer '87 weer terug. Toen echt voor het laatst. dat ging als volgt:

 

Een week na deze show begon weliswaar een nieuwe programmering per 18-4-85 (met 3 hitparades tussen 9 en 12 's morgens!!! - hoe verzin je het) NL Top 10 met Ad (9-10), Polderpop met Erik (10-11 )en Europarade met Ad tussen 11 en 12. Maar toen Erik in mei 1986 weer wegging bij de TROS, keerde de HvG show terug tussen 9 en 11, kwam de Polderpop (met Ad (even) terug tussen 2 en 3 en verdween (eindelijk) de NL Top 10 van Drie.

 

Pas in de zomer van '87 (precieze datum weet ik niet) werd de HvG ineens veranderd in de Gouden Uren (met Ad), aanvankelijk tussen 9 en 11, waarna Ad nog een uurtje Europarade deed. Afscheid nemen door Hugo was er toen niet meer bij volgens mij. Hij verdween 'met stille trom', in mijn herinnering.  En per 1-10-87 was het Gouden Uren met Ferry tussen 9 en 12 en definitief het einde van zowel Ad als Hugo op Drie.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6417
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Albertb
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.