Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hele verzameling zeezenders in 5 min. weg

Featured Replies

Geplaatst

Vorige week maandag ben ik mijn gehele verzameling van duizenden uren zeezenders in 5 min. kwijt geraakt eerst mijn harde schijf die crashte en daarna ging de backup formateren zonder dat ik zelf iets deed later bleek het te gaan om een virus dat op de een of andere manier was binnen gekomen jammer alles weg.Ik heb besloten om meteen er mee te stoppen deze uren krijg ik nooit meer terug en opnieuw beginnen heefd geen zin.

Groet Henk Roos.

Geplaatst

En nu ?

1. Jammer Henk.

2. Laat nooit de backup schijf standaard vast aangesloten zitten.

3. 1 back up is geen back up.

4. Virus-malware scanner ? ( ik neem aan dat het een Windows systeem is-was ).

5. Laat je niet kisten Henk !

Geplaatst

"Jezus" Henk wat vervelend.

Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad.

Sterkte er mee!

Geplaatst

Goh vervelend voor je Henk maar is het echt niet meer terug te halen met een recover programma? Als de harde schijf niet al te vaak is geformatteerd kan je vaak nog een heleboel redden.

Geplaatst

:-/ nou ,das inderdaad jammer ,henk ,
maar hier in delft heb ik nog wel het een en ander op een schijf staan waar je misschien wat aan hebt :blush: ,
ook de andere maten zullen je misschien wel kunnen helpen toch ,
ook hier kun je een hoop terug scoren ,http://www.azanorak.com/
ooit had ik hetzelfde meegemaakt ,maar na een paar maanden was alles weer op peil.
succes ,en laat maar van je horen ,als ik wat voor je kan betekenen. :) 

Geplaatst

Dat is een ramp.Kunnen we niet ergens in de Cloud allerlei programma's voor je uploaden voor een bepaalde periode? Ik ben niet zo technisch, maar als er ergens een ruimte beschikbaar is en een makkelijke manier op grote hoeveelheden bestanden te kunnen uploaden, wil ik mijn computer wel aan het werk zetten.

Geplaatst

Henk, ook ik wil je wel van dienst zijn hor! Wij hebben eerder een en ander uitgewisseld (zoals de laatste studio uren van veronica). Ik heb zelf een aardig grote verzameling, jaren lid van de downloadclub geweest, dus ik wil je graag helpen! 

grtz, cor

Geplaatst

Hallo Henk,

Ik heb hier heel veel uren staan. Als je wilt,  koppelen we er een keer een harde schijf van jou aan, en kopieren we de hele handel.

Ik hoor het wel,

Wim

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil iedereen bedanken voor de spontane reacties en hulp die mij is aan geboden.

Met vriendelijke groet Henk Roos.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.