Geplaatst 11 november 201411 jr. "Wie had dat ooit gedacht....." De Vereniging Veronica, die een belang, 10%, neemt in NRC . Ik denk toch dat Rob Out zich helemaal rot lacht daar boven. http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/overname-nrc-bijna-rond/#When:07:26:25Z
Geplaatst 13 november 201411 jr. Heel goed van de Vereniging Veronica om geld te steken in een kwaliteitskrant. Nu ook nog even investeren in goede radio.
Geplaatst 15 november 201411 jr. Elke Euro die je in een krant steekt kun je gelijk afschrijven. Het is 2014!
Geplaatst 15 november 201411 jr. De Telegraaf en veel regionale kranten hebben kennelijk nogal wat last van de gratis nieuwssites en de ontlezing. Maar het abonnee-aantal van de NRC is tot dusver stabiel en stijgt in sommige jaren zelfs wel wat. Het richt zich op een ander (soms wat koopkrachtiger, soms wat hoger opgeleid, maar in elk geval geinteresseerd) publiek. Het leunt voor zijn nieuws niet alleen op persbureau's, maar heeft ook een netwerk van eigen correspondenten. Dat is waarvoor je betaalt. Groot geld wordt er niet mee verdiend, maar er blijft een markt voor. En omdat het 2014 is, kun je die krant ook op je tablet lezen.
Geplaatst 15 november 201411 jr. Auteur Elke Euro die je in een krant steekt kun je gelijk afschrijven. Het is 2014! Ik lees zelfs kranten van een week out ( sorry ).....oud. Van echt papier. Maar ja, ik SMS en Facebook en twitter niet. Ouderwets zeker.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.