Geplaatst 14 november 201411 jr. Ik blijf mij verbazen over de zorgvuldigheid van journalisten zo af en toe. Nu weer dit bericht waar ze het in één zin hebben over LP en single: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/zeldzame-golden-earring-lp-onder-de-hamer?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl De kenners weten dat het over een single gaat. Zeker weer een jeugdig stage meisje of jongen op de redactie. Pfffffffffffffffffffffff
Geplaatst 14 november 201411 jr. Blijft toch lastig met die nieuwe cd,s lol ... om er een naam aan te geven moet je wel eerst weten waar je over schrijft .En ja dan zie je het nog voor je liggen en als je dan nog niet weet hoe het beestje heet tjaaaaaaaa .. Jaap
Geplaatst 14 november 201411 jr. Laten we het maar niet hebben over 33 en 45 toeren.... Was de tekst van de B kant ook not to find (not to be found)? Dan is het nummer zeldzaam, en heben maar weinig mensen t gehoord.
Geplaatst 14 november 201411 jr. Auteur Ik heb er een opname van. Van de single uit het Veronica archief. Maar waar de vinyl single gebleven is ? Ik had er een bandje van.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.