Spring naar bijdragen

Super Station Orkney


Peter Vrakking

Aanbevolen berichten

In 2004/2005 moest de MV Communicator zo nodig naar de UK voor een nieuw leven. Dat bleek later Super Station in Orkney te zijn. Helaas werd het niet veel en is de MV Communicator gesloopt.

Maar het station geeft er nu ook de brui aan.

Please login or register to see this link.

Hier foto's die ik gemaakt heb in 2004 in Lowesoft waar de MV Communicator werd opgeknapt voor het nieuwe avontuur....

Please login or register to see this link.

De binnenkant zag er erg netjes uit, goed in de verf en de generatoren in het vooronder liepen netjes. Volgens de engineer aan boord moest alleen nog de aandrijfmotor worden gemaakt en de buitenkant worden geverfd. Helaas mocht ik geen foto's maken van de binnenkant met het oog op vandalisme of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik heb het al vaker gemeld, toen de Comminicator in handen was van de nieuwe eigenaar, Miller, heb ik via vai aangeboden m te huren en er op 1224 te zenden, gewoon in Pampushaven Almere.

Maar de mafkees wilde per se met de schuit  naar Orkney,

 

Het weghalen vd Communicator was ook einde ligplaatsvergunning waardoor er helemaal niet meer gezonden kon worden, de frequentie werd ingetrokken enz.

Goed gedaan jochie Miller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.