Geplaatst 2 januari 201510 jr. Hallo allen, allereerst de beste wensen en van harte met 50 jaar Top 40. Graag zou ik opnames hebben van twee wijzigingen op de Publieke Omroep dit weekend: Vandaag (vrijdag) en morgen zijn de eerste dagprogramma's op 3FM te horen van Frank van der Lende, vrijdag 19-22 en zaterdag 18-20. Op zaterdag is op Radio 2 een nieuw programma van Rob Stenders, getiteld Rob Standards, met aandacht voor oude albums. Wie o wie? Alvast bedankt. Edwin
Geplaatst 2 januari 201510 jr. Ik ben ook geïnteresseerd maar mij gaat het helaas niet lukken dit weekend. Dus ik sluit me aan bij de oproep van Edwin.
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Edwin, Het programma van Rob kan ik wel voor je opnemen. Ik zal het later deze zaterdag posten.
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Programma van Stenders is op de site van Powned gewoon als Powcast (podcast) te verkrijgen!!http://www.powned.tv/programmas/robstandards.html
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Toch heb ik hier ook de mp3's: POWNED-R2-20150103-1400-1500-RobStandards-RobStenders POWNED-R2-20150103-1500-1600-RobStandards-RobStenders Veel plezier ermee! Groeten, Micha
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Dag Michajans het uur 1500-1600 is de zelfde link als 1400-1500-uur. Groet Henk.
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Dank je Micha. Leuk trouwens om je gisteren weer even gezien te hebben!
Geplaatst 3 januari 201510 jr. Graag gedaan mensen! Ik zal proberen elke week nu de uitzending op te nemen en hier te posten. Zeker Vincent, leuk om je onverwacht toch weer tegen te komen. Was een erg leuk feestje, heb me enorm vermaakt en prachtig om alle radiohelden van vroeger en nu daar in het wild rond hebben te zien lopen. Blij en trots dat ik er deel van uit heb mogen maken van dit bijzonder jubileum én van de Top 40 club. Zowel het heden als het verleden moeten we koesteren, en daar zijn we hier goed mee bezig.
Geplaatst 4 januari 201510 jr. De andere programma's van Frank komen er aan. Ze worden nu geupload naar Mediafire. Komt dus vanmiddag!
Geplaatst 6 januari 201510 jr. Auteur Alvast hartelijk dank, hiervoor. Een aanvulend verzoekje mbt Frank van der Lende. Op za en zo was hij ook nog te horen als vervanger van Timur en Ramon. (12-15) Heerlijk rustig en toch zeer aangenaam in het weekend. Volgens mij is deze jonge over twee, drie jaar een van de top-deejays van Nederland. En ik gok: eind dit jaar in het Glazen Huis. Dus mocht iemand daar nog aan kunnen komen: ook graag! Edwin
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.