Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO-Gijs Staverman-Top 40.

Featured Replies

Geplaatst

Hoi Henk. Allereerst super veel dank voor deze leuke uren. Het valt mij op de de bestanden in mono zijn. Zo te horen is er slechts één kanaal opgenomen (dus alleen links of rechts). Is dit bij de originele opnames ook zo?

Groet,

Edgar

Geplaatst
  • Auteur

Dag Edgar wat ik weet is dat de opnames zijn gemaakt met een cassette recorder of deze mono was dat weet ik helaas niet de orginele opnames hebben de zelfde kwaliteit.

Groet Henk.

Geplaatst

Dag Henk,

Heb je de cassettes nog? Als dit een mono radiocassetterecorder was dan werd het geluid in mono opgenomen, maar dan heb je sowieso de geluiden die je op beide kanalen hebt, dus valt er niets weg. Dit zijn erg leuke opnames en ik ben een beetje geluidsgek, dus ik heb de eigenaardigheid hierop te letten :P

Groet,

Edgar

Geplaatst
  • Auteur

Dag Edgar ik moet dat even navragen of de cassettes er nog zijn je hoort nog van mij. 

Groet Henk.

Geplaatst

Ik wil toch even aan je kwijt Henk dat ik vandaag heerlijk heb genoten van al die uurtjes Top 40 en ik kijk halsreikend uit naar nog meer Top 40 materiaal. Dank je wel!

Geplaatst

Te gek! Bedankt! Vooral uit de Gijs Staverman periode van de Top 40 is er erg weinig aangeboden hier op het forum (was ook maar een jaar en 2 maanden). Ik hoop echt dat er meer komt, want die sfeer is en blijft ongeëvenaard. Mega Top 50 met Gijs is ook altijd welkom. :-)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.