Geplaatst 30 april 201510 jr. Jan Slagter was vanochtend op NPO Radio 1 erg enthousiast over De Wild, dus wie weet! http://www.radio1.nl/item/285823-Het-Mediaforum-met-Roos-Schlikker-en-Jan-Slagter.html
Geplaatst 30 april 201510 jr. Dag medeliefhebber, Vandaag is het zover: het (hopelijk niet definitieve) afscheid van Ruud de Wild. Nadat Ruud in 1993 startte bij Radio 538 heeft ie er (op een onderbreking van 1998-2004 en 2008-2012) altijd een programma gemaakt. Samen met Wessel van Diepen, later met Sander de Heer en weer later met Jelte van der Goot (en Niek van der Bruggen). Het einde van een tijdperk, ik heb zeker in de tijd van De Jungle altijd erg genoten van Ruud en doe dat nu nog steeds regelmatig, zij het minder dan vroeger (de chemie die Ruud met Sander had, heeft hij nooit met Jelte gehad). Ik zal vandaag de laatste show opnemen en hier posten, voor de liefhebbers. In het kader van Ruud: heb jij nog oude opnames liggen van Ruud? Lijkt me heerlijk om te horen nu hij (hopelijk tijdelijk) off air is. En nu maar hopen dat ie weer opduikt, hij is en blijft een unieke radiomaker. Wat je ook van hem vindt. Groeten, PD
Geplaatst 30 april 201510 jr. Dag medeliefhebber, Vandaag is het zover: het (hopelijk niet definitieve) afscheid van Ruud de Wild. Nadat Ruud in 1993 startte bij Radio 538 heeft ie er (op een onderbreking van 1998-2004 en 2008-2012) altijd een programma gemaakt. Samen met Wessel van Diepen, later met Sander de Heer en weer later met Jelte van der Goot (en Niek van der Bruggen). Het einde van een tijdperk, ik heb zeker in de tijd van De Jungle altijd erg genoten van Ruud en doe dat nu nog steeds regelmatig, zij het minder dan vroeger (de chemie die Ruud met Sander had, heeft hij nooit met Jelte gehad). Ik zal vandaag de laatste show opnemen en hier posten, voor de liefhebbers. In het kader van Ruud: heb jij nog oude opnames liggen van Ruud? Lijkt me heerlijk om te horen nu hij (hopelijk tijdelijk) off air is. En nu maar hopen dat ie weer opduikt, hij is en blijft een unieke radiomaker. Wat je ook van hem vindt. Groeten, PD Hier zijn de laatste 3 uren van RuuddeWildt.nl Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 1 Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 2 Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 3
Geplaatst 30 april 201510 jr. Ik had het al eerder geschreven,538 maak hier en grote fout,om die 2 van 3 naar 538 te halen.......ik geef ze en jaar........
Geplaatst 30 april 201510 jr. Ik hoorde Jan Slagter ook. En laat hij nou precies zeggen wat ik al eerder hier ongeveer schreef:"Ruud heeft een "beetje" moeilijk karakter". Ik vond hem bij de schaarse ontmoetingen niet echt aardig...... En ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is. Ik zal in mijn kennissenkring eens rondvragen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.