Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ruud de Wild

Featured Replies

Geplaatst

2hdqyj8.jpg

In de NRC van gisteren...

Geplaatst

Dag medeliefhebber,

Vandaag is het zover: het (hopelijk niet definitieve) afscheid van Ruud de Wild. Nadat Ruud in 1993 startte bij Radio 538 heeft ie er (op een onderbreking van 1998-2004 en 2008-2012) altijd een programma gemaakt. Samen met Wessel van Diepen, later met Sander de Heer en weer later met Jelte van der Goot (en Niek van der Bruggen).

Het einde van een tijdperk, ik heb zeker in de tijd van De Jungle altijd erg genoten van Ruud en doe dat nu nog steeds regelmatig, zij het minder dan vroeger (de chemie die Ruud met Sander had, heeft hij nooit met Jelte gehad).

Ik zal vandaag de laatste show opnemen en hier posten, voor de liefhebbers.

In het kader van Ruud: heb jij nog oude opnames liggen van Ruud? Lijkt me heerlijk om te horen nu hij (hopelijk tijdelijk) off air is.

En nu maar hopen dat ie weer opduikt, hij is en blijft een unieke radiomaker. Wat je ook van hem vindt.

Groeten,

PD

Geplaatst

Dag medeliefhebber,

Vandaag is het zover: het (hopelijk niet definitieve) afscheid van Ruud de Wild. Nadat Ruud in 1993 startte bij Radio 538 heeft ie er (op een onderbreking van 1998-2004 en 2008-2012) altijd een programma gemaakt. Samen met Wessel van Diepen, later met Sander de Heer en weer later met Jelte van der Goot (en Niek van der Bruggen).

Het einde van een tijdperk, ik heb zeker in de tijd van De Jungle altijd erg genoten van Ruud en doe dat nu nog steeds regelmatig, zij het minder dan vroeger (de chemie die Ruud met Sander had, heeft hij nooit met Jelte gehad).

Ik zal vandaag de laatste show opnemen en hier posten, voor de liefhebbers.

In het kader van Ruud: heb jij nog oude opnames liggen van Ruud? Lijkt me heerlijk om te horen nu hij (hopelijk tijdelijk) off air is.

En nu maar hopen dat ie weer opduikt, hij is en blijft een unieke radiomaker. Wat je ook van hem vindt.

Groeten,

PD

​Hier zijn de laatste 3 uren van RuuddeWildt.nl

Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 1

Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 2

Ruud de Wildt-30 april 2015- Uur 3

Geplaatst

Ik had het al eerder geschreven,538 maak hier en grote fout,om die 2 van 3 naar 538 te halen.......ik geef ze en jaar........

Geplaatst

Ik hoorde Jan Slagter ook. En laat hij nou precies zeggen wat ik al eerder hier ongeveer schreef:"Ruud heeft een "beetje" moeilijk karakter".

Ik vond hem bij de schaarse ontmoetingen niet echt aardig......

En ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is. Ik zal in mijn kennissenkring eens rondvragen.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.