Spring naar bijdragen

Ruud de Wild


Paul

Aanbevolen berichten

Dag medeliefhebber,

Vandaag is het zover: het (hopelijk niet definitieve) afscheid van Ruud de Wild. Nadat Ruud in 1993 startte bij Radio 538 heeft ie er (op een onderbreking van 1998-2004 en 2008-2012) altijd een programma gemaakt. Samen met Wessel van Diepen, later met Sander de Heer en weer later met Jelte van der Goot (en Niek van der Bruggen).

Het einde van een tijdperk, ik heb zeker in de tijd van De Jungle altijd erg genoten van Ruud en doe dat nu nog steeds regelmatig, zij het minder dan vroeger (de chemie die Ruud met Sander had, heeft hij nooit met Jelte gehad).

Ik zal vandaag de laatste show opnemen en hier posten, voor de liefhebbers.

In het kader van Ruud: heb jij nog oude opnames liggen van Ruud? Lijkt me heerlijk om te horen nu hij (hopelijk tijdelijk) off air is.

En nu maar hopen dat ie weer opduikt, hij is en blijft een unieke radiomaker. Wat je ook van hem vindt.

Groeten,

PD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde Jan Slagter ook. En laat hij nou precies zeggen wat ik al eerder hier ongeveer schreef:"Ruud heeft een "beetje" moeilijk karakter".

Ik vond hem bij de schaarse ontmoetingen niet echt aardig......

 

En ik heb het vermoeden dat er meer aan de hand is. Ik zal in mijn kennissenkring eens rondvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.