Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Verzoek: Coen&Sander en Frank

Featured Replies

Geplaatst

Hallo radiovrienden,

Is er toevallig iemand die vanmiddag de laatste Coen & Sander show 'opneemt' en hier wil plaatsen?

En - voor mij interessanter- , dezelfde vraag voor het programma dat ervoor in de plaats komt. Met een paar uitzendingen van Fr@nk -zo gaat het vanaf maandag heten geloof ik-  zou ik ook erg in mijn nopjes zijn.

Alvast bedankt

Edwin

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst

Hallo radiovrienden,

Is er toevallig iemand die vanmiddag de laatste Coen & Sander show 'opneemt' en hier wil plaatsen?

Edwin

Na het uur van 17.00 tot 18.00 uur te hebben beluisterd is mijn reactie: " Opgeruimd staat netjes".

gr.thijs

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben het met je eens, Thijs, hoewel om wellicht minder negatieve redenen. Ik onderken de kracht van het duo Coen & Sander. Maar deejays (in de ouderwetse betekenis) zijn het eigenlijk niet (meer). Ik verwacht wat dat betreft meer van hun opvolger Frank van der Lende, die eerder al aankondigde dat er wat hem betreft 'wel wat meer rock 'n' roll' uit de radio mocht komen. En begin dit jaar hoorde ik hem 's nachts als goed voornemen voor 2015 utspreken 'meer Beatles op 3FM'. Nou verwacht ik niet direct dat hij vanmiddag begint met Back in the USSR of Blitzkrieg bop, maar ik geef hem, op basis van eerdere luisterervaring voorlopig even alle credits.

Ik wacht af en hoop dat iemand deze ook wil online wil zetten na vanmiddag.

Edwin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.